differentieel stuk
Re: differentieel stuk
valt wel mee met genoeg te vinden hoor.
ik had dan die ene van 323 coupe via onderdelenzoeker.nl
had daar ook 2x een offerte van een belg met 2 verschillende prijzen, das ook gewoon natte vingerwerk bij die gasten.
heb net een aanvraag in onderdelenlijn.nl gedaan.
heb je nog meer tips?
bedankt voor de medewerking in elk geval.
ik had dan die ene van 323 coupe via onderdelenzoeker.nl
had daar ook 2x een offerte van een belg met 2 verschillende prijzen, das ook gewoon natte vingerwerk bij die gasten.
heb net een aanvraag in onderdelenlijn.nl gedaan.
heb je nog meer tips?
bedankt voor de medewerking in elk geval.
BMW rulez
Nogmaals bedankt vegito!
krijg er morgen 1 toegestuurd voor een schappelijke prijs en 3 maanden garantie.
het heeft echt wel zin om op zo veel mogelijk onderdelen sites in te schrijven!
krijg er morgen 1 toegestuurd voor een schappelijke prijs en 3 maanden garantie.
het heeft echt wel zin om op zo veel mogelijk onderdelen sites in te schrijven!
BMW rulez
Veel succes check altijd alles of er geen overmatig spelling erin zit en ook gelijk checken of er genoeg olie erin zit. Ik zou gelijk verversen als het toch gedemonteerd is. Controleer op kroonolie site welke de juist voor jou auto is anders kan je ook bij de dealer kopen is wel duur ( heb zelf gekocht).
Verkocht BMW 320D e90
Huidige: BMW F11 525D
-
Griffendahl
En checken op sporen van olie lekkage... Als je het idee hebt dat er ooit eens wat olie uitgelopen kan zijn - klein oliespoortje langs de zijkant ofzo - zou ik het diff laten liggen. Als je diff tandwielen (licht) geoxideerd zijn gaat die joelen en da's niet meer te herstellen, gebeurt vaak als een diff een - tijdelijk - te weinig olie heeft gehad.
Liever een keer een goed diff laten liggen omdat er om een andere reden een oliespoortje langsloopt, dan gelijk weer moeten vervangen omdat die in het verleden toch een keer drooggelopen is.
Liever een keer een goed diff laten liggen omdat er om een andere reden een oliespoortje langsloopt, dan gelijk weer moeten vervangen omdat die in het verleden toch een keer drooggelopen is.
Ja precies, doordat deze onderdelen vaak lang in de schappen liggen is het ook verstandig om de differentieel handmatig een aantal keren aan de assen te draaien of er geen spelling erin zit.
Verkocht BMW 320D e90
het dif gister binnen gehad en afspraak gemaakt voor vandaag met de garage.
word net gebeld dat hij dus mooi niet past. sticker erop zegt 7503220/e2311m:3.23 en 8900031808560011
de flensen van de uitgaande assen van de te plaatsen dif zijn 103mm ipv 96mm en de ophangnok aan de voorkant is ook anders.
volgens realoem is het onderdeel nummer 33 10 7 503 230 dus die hierboven eindigt op 220 waar is die dan van?
ben er weer goed ziek van!
klopt het onderdeelnummer vegito?
word net gebeld dat hij dus mooi niet past. sticker erop zegt 7503220/e2311m:3.23 en 8900031808560011
de flensen van de uitgaande assen van de te plaatsen dif zijn 103mm ipv 96mm en de ophangnok aan de voorkant is ook anders.
volgens realoem is het onderdeel nummer 33 10 7 503 230 dus die hierboven eindigt op 220 waar is die dan van?
ben er weer goed ziek van!
klopt het onderdeelnummer vegito?
BMW rulez
De volgende auto's past ie
E46 325ti Compact, Europa
E46 318d Touring, Europa
E46 318d Sedan, Europa
E46 323Ci Cabrio, Europa
E46 325Ci coupe, Europa
E46 325Ci Cabrio, Europa
E46 325i Touring, Europa
E46 325i Sedan, Europa
E46 325ti Compact, Europa
E46 318d Touring, Europa
E46 318d Sedan, Europa
E46 323Ci Cabrio, Europa
E46 325Ci coupe, Europa
E46 325Ci Cabrio, Europa
E46 325i Touring, Europa
E46 325i Sedan, Europa
Verkocht BMW 320D e90
maar het is toch duidelijk een ander dif dan die van mij!
de ophangpunten zijn ook anders.
via bmw vind ik 33 10 7 503 230
zoek de verschillen. links de nieuwe, rechts de originele.

en nog foto van de inscriptie in het huis.

de ophangpunten zijn ook anders.
via bmw vind ik 33 10 7 503 230
zoek de verschillen. links de nieuwe, rechts de originele.

en nog foto van de inscriptie in het huis.

BMW rulez
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Hmmm da's erg vervelend....
Ik zou contact opnemen met de sloper waar deze weg komt, en ook deze foto's laten zien.
Dan kan je hem vast en zeker wel inruilen tegen een goede.
Ik zou contact opnemen met de sloper waar deze weg komt, en ook deze foto's laten zien.
Dan kan je hem vast en zeker wel inruilen tegen een goede.
Hmm die klopt inderdaad niet stuk groter en ingaande as is langer dan die van jou. Ik zie dat er ook geen sticker meer op je oude diff meer is. Heb je ook fotos van je oude diff met nummers?.
Verkocht BMW 320D e90
welke nummers vegito?
er staat niets op qua stickers en de nummers van het huis staan al op de foto's.
er staat niets op qua stickers en de nummers van het huis staan al op de foto's.
BMW rulez
ik heb nu een dif met nummer 7503229 en 3.23 verhouding?
zou deze passen?
zou deze passen?
BMW rulez
Het vervelende is dat op de oude geen sticker is dus je weet niet precies welke diff nu erin zit..
Verkocht BMW 320D e90
nee inderdaad,
en volgens de expert hier kan het de goede zijn omdat het 1 nummertje scheelt. 229 of 230
bij de bestelling kan dan 230 in de doos zijn ofzo.
ik ga hem laten opsturen, thnx
die andere word ook vandaag weer opgehaald.
en volgens de expert hier kan het de goede zijn omdat het 1 nummertje scheelt. 229 of 230
bij de bestelling kan dan 230 in de doos zijn ofzo.
ik ga hem laten opsturen, thnx
die andere word ook vandaag weer opgehaald.
BMW rulez