waterprobleem
-
525 bruin
Re: waterprobleem
Ben gisteren na het werk eindelijk in de garage geraakt, daar hadden ze nog nooit gehoord van het probleem water aan de achterzetel van water dat zogezegd via de achterdeur binnen komt. Maar gelukkig hebben ze het probleem gevonden. Onder de motorkap waar de computer zit van de motor is er een bakje waar het water samenkomt. Deze was verstopt en het water wat teveel was liep via de massakabel naar binnen. En vermits de voorkant van de bekleding ook wat vochtig was zijn ze direct daar gaan kijken en ja hoor ze hadden gelijk. Ben enorm opgelucht en nu zo snel mogelijk alles proberen droog te krijgen.
-
schoen
525 bruin schreef:Ben gisteren na het werk eindelijk in de garage geraakt, daar hadden ze nog nooit gehoord van het probleem water aan de achterzetel van water dat zogezegd via de achterdeur binnen komt. Maar gelukkig hebben ze het probleem gevonden. Onder de motorkap waar de computer zit van de motor is er een bakje waar het water samenkomt. Deze was verstopt en het water wat teveel was liep via de massakabel naar binnen. En vermits de voorkant van de bekleding ook wat vochtig was zijn ze direct daar gaan kijken en ja hoor ze hadden gelijk. Ben enorm opgelucht en nu zo snel mogelijk alles proberen droog te krijgen.
ik heb dit ook :9 waar zit die bakje precies ?? en kan ik het zelf ook oplossen ?
-
525 bruin
Hey schoen,
Als je de motorkap opendoet staat de boordcomputer links aan de achterkant, die zit feitelijk in dat bakje wat je daar ziet, als die opendoet ziet je de boordcomputer zitten, die moet je dan wegnemen en daaronder is er dan water te vinden. De afvoer van dit bakje is verstopt en zo loopt er water naar binnen. Het buisje van de afvoer komt ook uit achter de bekleding van de rechtse gardebou ( passagierkant ) dus. De oorzaak van die ellende is meestal bladeren die aan het rotten zijn en in kleine stukken de afvoerbuis ingaan. Hopelijk heb je iets aan mijn uitleg en anders vraag je het maar.
Groeten en veel succes
Als je de motorkap opendoet staat de boordcomputer links aan de achterkant, die zit feitelijk in dat bakje wat je daar ziet, als die opendoet ziet je de boordcomputer zitten, die moet je dan wegnemen en daaronder is er dan water te vinden. De afvoer van dit bakje is verstopt en zo loopt er water naar binnen. Het buisje van de afvoer komt ook uit achter de bekleding van de rechtse gardebou ( passagierkant ) dus. De oorzaak van die ellende is meestal bladeren die aan het rotten zijn en in kleine stukken de afvoerbuis ingaan. Hopelijk heb je iets aan mijn uitleg en anders vraag je het maar.
Groeten en veel succes
-
schoen
525 bruin schreef:Hey schoen,
Groeten en veel succes
Als eerst bedankt voor je snelle reactie..
Ik heb een foto gemaakt ... bedoel je links boven ?
want volgens mij zit daar een lucht filter binnen

Groeten,
Niko uit Amsterdam