Toen ik mijn BMW net had moest ik een alarmsysteem in laten bouwen. Ik wilde graag origineel, dus dat moesten ze even uitzoeken wat dat ging kosten. Uiteindelijk bleken ze 500 euro duurder dan de dealer in Lelystad.
Ander voorvalletje, ze zouden bij mijn BMW een band vervangen. Ik moest maar even langskomen als ik tijd had. Had al aangegeven dat ik dinsdagochtend zou komen. Sta ik daar, hebben ze geen tijd en of ik 's middags maar even langs wil komen. Niet dus! Zeg dan niet dat ik maar gewoon even langs moet komen, mijn tijd is ook kostbaar.
Samen met het vorige voorvalletje heb ik medegedeeld dat ik ergens anders de band heb laten wisselen en dat ik geen interesse meer had in het alarmsysteem. Ik kom er niet zo snel weer.
En dat met die kentekenhouders is me overigens ook overkomen. Ik had kentekenhouders met mijn bedrijfsnaam laten maken, laat ik daar mijn banden wisselen, zit er ineens een Roos kentekenhouder op. Dat mochten ze dus direct weer even ongedaan maken.

Ik denk overigens dat ik voor een nieuw inlaatspruitstuk, plus 6 gloeibougies en gloeirelais net ietsje meer kwijt was bij de dealer (ongeveer 1300 euro). Daarbij moet wel vermeld worden dat al deze werkzaamheden afzonderlijk plaats hebben gevonden. Waarschijnlijk was het goedkoper als het in één keer plaats had gevonden omdat het toch allemaal ongeveer op dezelfde plek zit.