Men neme een vuile E46 inclusief saharazand
Gooit er wat foam op;

Daarna goed gewassen en vervolgens hele auto met Iron-X ingespoten, op de donkere lak zie je het niet echt werken, na het inwerken met een spons was die wel lekker paars, wel nut gehad dus.

Op de velgen heeft het natuurlijk het meeste effect;

Daarna goed afgespoten en naar een hal van een maatje gereden waar ik gebruik van mocht maken.
Eea gedemonteerd, afgeplakt en de gehele auto gekleid.. Kwam niet zo heel veel vanaf.

Pretpakket;

Daarna begonnen met polijsten, Inizio op een oranje pad was toch wel nodig, miss wel een groffere pad maar die heb ik nog niet. Hele auto gedaan en daarna met Mezzo afgewerkt, finale vond ik niet nodig, was er ook wel klaar mee overigens haha
Had ook een lakstiftje besteld en de steenslag op de motorkap bijgetipt, viel opzich wel mee hoeveel erop zat maar met maar 80k op de teller was het ook wel te verwachten.

Vervolgens alles in de Poorboys EX-P gezet, en daarna nog een laagje Natty's paste blue
Na afloop rook de hele loods naar kauwgomballen haha

Het eindresultaat mag er wezen vind ik, het is bij lange na niet perfect, maar voorlopig ben ik er tevreden mee. Misschien van het voorjaar me richten op de resterende krasjes. Ik heb nu alleen maar telefoon pics, zodra het zonnetje zn kop laat zien zal ik even knappe fotos schieten.
Kenteken had ik erafgehaald zodat ik overal goed bijkon, maar vind t zo goed staan dat ik het maar zo laat voorlopig, hopen dat oom agent niet moeilijk gaat doen hehe