Welke LED angel eyes voor E60?
- Schmiedmann530
Re: Welke LED angel eyes voor E60?
Heb net even gekeken naar de mtec v3, deze waren 100 euro. Zijn deze alleen via ebay verkrijgbaar?
Lees dit topic maar eens door:
viewtopic.php?t=25797&p=388830
http://www.hids-direct.co.uk/categories ... l-eyes-led
viewtopic.php?t=25797&p=388830
http://www.hids-direct.co.uk/categories ... l-eyes-led
- Schmiedmann530
MTEC V3 angel eyes gescoord voor 35 euri's incl verzendkosten. Morgen in huis
- Schmiedmann530
Nee via marktplaats, diegene had het destijds gekocht, wilde het bij de dealer erop laten zetten maar die vroeg er 100 euro voor omdat je bumper gedeeltelijk los moet en koplamp eraf moet. heeft hij ze maar opgeslagen in zijn schuurtje en zijn auto in tussentijds verkocht. Volgens hem heeft zijn vrouw pas het schuur onderste boven gegooid om alles netjes te sorteren en de niet benodigde spullen weg te gooien kwam ze de angel eyes tegen.
Nog helemaal nieuw ongeopend, aan de telefoon merkte ik dat hij er geen bal van wist, maar wilde toch niet zo gemeen zijn en vertelde hem dat mtec een goed spul is.Hij bleef maar zeggen bied maar bied maar, ik had eigenlijk minimaal 50 euro in gedachten en wilde tot 80 ong vergaan. Nu het mooiste hij komt met 30 euro vind ik goed en ik zij incl verzenden?? nou oke we maken er wel 35 van
voor 35 euro's mtec v3 helemaal gloedjes nieuw dat vind ik dus helemaal GEEN geld!
Nog helemaal nieuw ongeopend, aan de telefoon merkte ik dat hij er geen bal van wist, maar wilde toch niet zo gemeen zijn en vertelde hem dat mtec een goed spul is.Hij bleef maar zeggen bied maar bied maar, ik had eigenlijk minimaal 50 euro in gedachten en wilde tot 80 ong vergaan. Nu het mooiste hij komt met 30 euro vind ik goed en ik zij incl verzenden?? nou oke we maken er wel 35 van

voor 35 euro's mtec v3 helemaal gloedjes nieuw dat vind ik dus helemaal GEEN geld!

Nou mazzelpik die heb je goed gepakt. Ik moet ook zo iemand vinden maar op marktplaats als ik mtec zoek
dan is er niks te vinden en op ebay zijn er zat alleen buitenland durf ik niet zo want omdat ik vorige jaar
300,- euro ben opgelicht voor een iphone maarja ik heb er wat van geleerd en was eerste en laatse keer !
35,- euro is niks hoop dat ze echte zijn ik heb van iemand ook gehoord dat ze ook neppe op de markt hebben.
maarja ookal zijn ze nep dan is 35,- euro nog niet veel denk ik.
dan is er niks te vinden en op ebay zijn er zat alleen buitenland durf ik niet zo want omdat ik vorige jaar
300,- euro ben opgelicht voor een iphone maarja ik heb er wat van geleerd en was eerste en laatse keer !
35,- euro is niks hoop dat ze echte zijn ik heb van iemand ook gehoord dat ze ook neppe op de markt hebben.
maarja ookal zijn ze nep dan is 35,- euro nog niet veel denk ik.
BMW Bayerische Motoren Werke
Nou eindelijk dus reactie van HID's Direct gehad na 1 kapotte V3 bulb en ik moet alles weer opsturen dus kan ik alles weer uitbouwen!! 

F10 N57N
- Schmiedmann530
Hehehe heb wel mazzel ja. Zat toevallig te kijken en heb meteen raak gescoord.
Pakketje is nog niet binnen via track en trace volg ik het pakketmannetje is onderweg. Nu had je gezegd dat er ook neppe mtec's verkocht worden.Hoe kan ik weten of de mijne wel of niet echte mtec zijn??
Pakketje is nog niet binnen via track en trace volg ik het pakketmannetje is onderweg. Nu had je gezegd dat er ook neppe mtec's verkocht worden.Hoe kan ik weten of de mijne wel of niet echte mtec zijn??
Vandaag ook bezig geweest met iemand op ebay maar die vraagt incl verzenden 100,- euro en vind ik best aardig prijzig, ik wacht gewoon af. Schmiedmann530 over neppe ik had het ooit gehoord van iemand maar weet verder ook niet hoe je achter kan komen.
Anders zie ik op marktplaats zat andere merken vanaf 40 tot 60 euro die zullen ook wel goed zijn denk ik.
maar heb nu geen haast.
Anders zie ik op marktplaats zat andere merken vanaf 40 tot 60 euro die zullen ook wel goed zijn denk ik.
maar heb nu geen haast.
Als die nu al kapot uit de verpakking is gekomen heb ik toch twijfels dat de kwaliteit minder zijnLowkey schreef:Nou eindelijk dus reactie van HID's Direct gehad na 1 kapotte V3 bulb en ik moet alles weer opsturen dus kan ik alles weer uitbouwen!!

- Schmiedmann530
Nou jongens,
Pakketmannetje gearriveerd met de mtec's
Ik meteen open maken of ze echt origineel zijn, maar helaas dit waren geen originele mtec's.. Voor het eerst opgelicht
naja heb er gelukkig niet gek veel voor betaald. Dit ga ik er dus niet in zetten. Mocht er iemand geinteresseerd zijn mag hij weg voor 30 euro's incl verzendkosten.

nu mijn vraag, waar kan ik de echte originele kopen?
Edit: Ben benieuwd of ze uberhaubt wel gaan werken
Pakketmannetje gearriveerd met de mtec's
Ik meteen open maken of ze echt origineel zijn, maar helaas dit waren geen originele mtec's.. Voor het eerst opgelicht

nu mijn vraag, waar kan ik de echte originele kopen?
Edit: Ben benieuwd of ze uberhaubt wel gaan werken

Laatst gewijzigd door Schmiedmann530 op 01 feb 2013, 19:39, 1 keer totaal gewijzigd.
staat toch mtec op of zie ik dat verkeerd op de ledjes ? Ik ben best benieuwd hoe de sterkte van de licht zal zijn.
Zo te zien op de foto zijn ze splinternieuw in doos.
Zo te zien op de foto zijn ze splinternieuw in doos.
- Schmiedmann530
ja maar dat is gewoon plak spul. hij hoort toch net zoals op de foto van doos te zijn (chrome)?
https://www.google.nl/search?q=mtec+v3+ ... B640%3B478
zo horen ze te zijn denk ik
https://www.google.nl/search?q=mtec+v3+ ... B640%3B478
zo horen ze te zijn denk ik
Is die achterkant van de jouwe plastic ? Indien dit is dan kunnen ze nooit zo goed werken als diegene van op de doos. Je moet daar metaal hebben zodat de led's goed kunnen koelen.
Trouwens chrome is het slechtste dat je kunt doen met een koellichaam. Geeft veel slechter zijn warmte af dan een zwarte oppervlakte. Het is niet voor niks dat heatsinks van PC's altijd zwart zijn.
Trouwens chrome is het slechtste dat je kunt doen met een koellichaam. Geeft veel slechter zijn warmte af dan een zwarte oppervlakte. Het is niet voor niks dat heatsinks van PC's altijd zwart zijn.
525d E61 2007 pre-LCI
Tja die van mij die kapot is, het lijkt erop of als dat bij de fluorescerende laag op de diode er een soort luchtbelletjes in zitten. Volgens mij is de diode zelf stuk.
De echte zijn van metaal je maar waarschijnlijk pisbakkenstaal, ze zijn gegalvaniseerd met chroom. Ik denk niet dat dit voor de koeling is het had beter van plastic kunnen zijn dan was het een stuk goedkoper geweest! Het originele lampje van BMW is 10 Watt i.p.v. 6 Watt en straalt veel meer warmte (rendement!) af en heeft gewoon een plastic behuizing. Moet je je hand er maar eens voor houden als hij brandt echt heet!!
De echte zijn van metaal je maar waarschijnlijk pisbakkenstaal, ze zijn gegalvaniseerd met chroom. Ik denk niet dat dit voor de koeling is het had beter van plastic kunnen zijn dan was het een stuk goedkoper geweest! Het originele lampje van BMW is 10 Watt i.p.v. 6 Watt en straalt veel meer warmte (rendement!) af en heeft gewoon een plastic behuizing. Moet je je hand er maar eens voor houden als hij brandt echt heet!!
F10 N57N