Hoii, Anouk - 120i (E87)

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
frankyman

Re: Hoii, Anouk - 120i (E87)

Bericht door frankyman » 27 aug 2014, 09:44

patjuh1978 schreef:Zal wel veel per motor schelen, mijn 3l diesel heeft niets verbruikt op laatste 13k (incl. 2k caravan rijden) maar er staat ook nog niet zoveel op de teller. Zal wel meer worden als er meer km's op komen.
wat is niet veel op de teller? mijn 320D gebruikt ook geen druppel met ruim 2 ton op de klok :whistle:
E46 320D sedan
E36 328I cabrio

jbvdb

Bericht door jbvdb » 27 aug 2014, 11:38

AnoukMe schreef:Hi,

Ik ben Anouk (AnoukMe) en woon in Utrecht en zit in het 3e jaar op de IVA. Ik hou erg van auto's, en vooral van mijn eigen auto, een 1 serie, 120i.

Mijn eerste auto was een VW- Golf 4 Cabrio, leuke auto maar niet een auto die ik echt zelf wilde. Daarom heb ik een paar maanden geleden mijn huidige auto gekocht. Mijn trots : D Van de week met nieuwe velgen erop, helemaal mooi.

Er is alleen een probleem dat hij erg veel olie verbruikt, afgelopen maand 1 ltr op 1700 km. Volgens het autobedrijf waar ik hem gekocht heb, willen ze alleen gaan kijken als het in de fabrieksmarge valt. Dit begrijp ik, maar het is nergens duidelijk hoeveel de fabrieksmarge is. Volgens het autobedrijf waar ik hem heb gekocht ligt die marge op 1 ltr olie op 1500 km. Wat zou betekenen dat ik elke maand een litertje bij mag vullen.. Daarom ben ik ook op zoek naar mensen met meer ervaring qua olieverbruik zodat ik met een goed verhaal aankom daar.

Ik probeerde nog wat foto's van m'n auto met mn mooie velgen erbij te doen, maar dat lukt niet : (

Hoi Anouk,

Welkom, ik rijd elke dag langs IVA, sportschool zit in driebergen... heb je nog niet gespot hoor ;-)

Groetjes,

patjuh1978

Bericht door patjuh1978 » 27 aug 2014, 12:06

frankyman schreef:
patjuh1978 schreef:Zal wel veel per motor schelen, mijn 3l diesel heeft niets verbruikt op laatste 13k (incl. 2k caravan rijden) maar er staat ook nog niet zoveel op de teller. Zal wel meer worden als er meer km's op komen.
wat is niet veel op de teller? mijn 320D gebruikt ook geen druppel met ruim 2 ton op de klok :whistle:
Kijk, hoopvolle toekomst nog tegemoet te gaan dan :duim: Stond 59k op, nu 72k

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”