Eventjes voorstellen...
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: Eventjes voorstellen...
Super mooi!
Die velgen staan erg goed.
Maarrrr, stukkie verlagen zal het nog mooier doen staan.
Die velgen staan erg goed.
Maarrrr, stukkie verlagen zal het nog mooier doen staan.
Mooie sedan heb je daar te pakken! Oranje knippers staan ook erg goed icm groen.
Veel plezier ermee en bij ons op het forum!
Veel plezier ermee en bij ons op het forum!
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Hallo Ludwin,
Ook hier zal ik het nog even plaatsen voor je. Ik heb voor zover ik weet 006 Sahara Standaard Beige maar of dit ook jouw kleur is dat is nog maar de vraag aangezien er verschillende kleuren Beige zijn.
De lijst met kleurcodes van alle verschillende kleuren heb ik per PB naar je toe gestuurd of is te vinden in mijn Voorstel topic
Succes
Ook hier zal ik het nog even plaatsen voor je. Ik heb voor zover ik weet 006 Sahara Standaard Beige maar of dit ook jouw kleur is dat is nog maar de vraag aangezien er verschillende kleuren Beige zijn.
De lijst met kleurcodes van alle verschillende kleuren heb ik per PB naar je toe gestuurd of is te vinden in mijn Voorstel topic
Succes
Welkom hier! Nette auto heb je!
Welk type bbs velgen zijn dat eigenlijk?
Welk type bbs velgen zijn dat eigenlijk?
Hoi farl,
de benaming weet ik niet maar het zijn 18'' bbs van bmw.
Ik heb de auto particulier gekocht en ze waren erbij, meer weet ik eigenlijk niet.
Ik vind ze wel passend...
Groeten
Nu toch gevonden.......
Het zijn van het type Styling 197
Normaal voor E90
8X18
ET 34.
Groeten.
de benaming weet ik niet maar het zijn 18'' bbs van bmw.
Ik heb de auto particulier gekocht en ze waren erbij, meer weet ik eigenlijk niet.
Ik vind ze wel passend...
Groeten
Nu toch gevonden.......
Het zijn van het type Styling 197
Normaal voor E90
8X18
ET 34.
Groeten.
Laatst gewijzigd door ludwin op 18 jul 2010, 16:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Welkom hier en succes met je nieuwe koets!!
Hoi aan allen,
We zijn een paar duizend kilometer verder en nog steeds genieten we ervan om met de bimmer op stap te gaan.
We hebben eerst alle olien laten verversen en alles laten uitlezen van de wagen. Daarbij kwam aan het licht dat de oliesensor stuk wa. Die hebben wij natuurlijk vlug laten vervangen, en na een nachtje bij de hersteller te slapen...( de auto dus....hahaha) en 150€ is deze weer nieuw. Hij rijd als een speer ... Het verbruik ligd op 10.1l per 100 en dat mede door de banden en de rijstijl....Maar dat bederft de pret niet hoor. En nu hebben wij ook een nieuw huis dat wij mogen betrekken in juni waar wij drie garages hebben ...Dus niet meer buitenslapen voor ons bakske. Een garage voor de golf van de dochter, een voor de andere dochter...maar die moet nog rijbewijs halen , en wij de garage met werkplaats erbij. Daar kan ik da wagen vertroetelen zelfs als het regend.......
Groeten nog .
We zijn een paar duizend kilometer verder en nog steeds genieten we ervan om met de bimmer op stap te gaan.
We hebben eerst alle olien laten verversen en alles laten uitlezen van de wagen. Daarbij kwam aan het licht dat de oliesensor stuk wa. Die hebben wij natuurlijk vlug laten vervangen, en na een nachtje bij de hersteller te slapen...( de auto dus....hahaha) en 150€ is deze weer nieuw. Hij rijd als een speer ... Het verbruik ligd op 10.1l per 100 en dat mede door de banden en de rijstijl....Maar dat bederft de pret niet hoor. En nu hebben wij ook een nieuw huis dat wij mogen betrekken in juni waar wij drie garages hebben ...Dus niet meer buitenslapen voor ons bakske. Een garage voor de golf van de dochter, een voor de andere dochter...maar die moet nog rijbewijs halen , en wij de garage met werkplaats erbij. Daar kan ik da wagen vertroetelen zelfs als het regend.......
Groeten nog .
Toe maar, 3 garageboxen, en dan ook nog 1 met werkplaats
Ben niet jaloers... :fuit:
toppie
toppie
_______________________________Showroom________________________________

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
3 garages?
en dan ook nog 1 met een werkplaats erin. Ik zou ze niet willen hebben hoor ... 
Geweldig
en dan ook nog 1 met een werkplaats erin. Ik zou ze niet willen hebben hoor ... 
Geweldig