heb de mijne vorig jaar opnieuw laten doen,had grijs alcantara en dat vond ik niet meer mooi

Ik heb het stuur ook wat dikker laten maken, vindt ik veel lekkerder sturen

323ti schreef:Waar kan ik dit laten doen, en wat gaat dit ongeveer kosten?
s54vert schreef:323ti schreef:Waar kan ik dit laten doen, en wat gaat dit ongeveer kosten?
Genoeg prutsers en zelfs bekleders die er niet aan beginnen..
Ik heb mijne laten doen bij Tiggydesign in Engeland, even opsturen en week later klaar.. niet de goedkoopste maar levert echt vakwerk.
De mijne was hiervoor in Duitsland geweest en kostte ook 200 euro, en leek netjes.. maar was echt beun gedaan![]()
Of google even naar : Jack Royal steeringwheels, daar kun je zelfs een bestellen met omruil, dus je ruilt je ouwe in en ontvangt een beklede naar wens, met m stickels of geperforeerd leer of wat je ook maar wilt.. beide kan ik je ten zeerste aanbevelen.
323ti schreef:Thanks man, ga er gelijk naar kijken! Mijn stuurtje is echt openigste puntje wat ik nog haat aan mijn interieur..
cheek-o schreef:s54vert schreef:323ti schreef:Waar kan ik dit laten doen, en wat gaat dit ongeveer kosten?
Genoeg prutsers en zelfs bekleders die er niet aan beginnen..
Ik heb mijne laten doen bij Tiggydesign in Engeland, even opsturen en week later klaar.. niet de goedkoopste maar levert echt vakwerk.
De mijne was hiervoor in Duitsland geweest en kostte ook 200 euro, en leek netjes.. maar was echt beun gedaan![]()
Of google even naar : Jack Royal steeringwheels, daar kun je zelfs een bestellen met omruil, dus je ruilt je ouwe in en ontvangt een beklede naar wens, met m stickels of geperforeerd leer of wat je ook maar wilt.. beide kan ik je ten zeerste aanbevelen.
ik begin er wel aan
zowel Tiggy als Royal kende ik nog niet, ik ben natuurlijk meer bewust van me con-collega's hier in benelux en duitsland, maar tiggy levert mooi en knap werk! Royal vind ik zelf iets minder!
Ik werk ook met het ruilprincipe, dus je kunt gewoon door blijven rijden terwijl ik je stuur maak!
maar dat stuur van jou ziet er goed uit s54vert!