Okej, ik ben weer een stap verder, tenminste de Combox is ingebouwd, qua functionaliteit ben ik momenteel alleen nog maar achteruit gegaan. Dit omdat nu mijn 6 CD Speler het niet meer doet.
Ik verwacht dat dit komt omdat ik de combox heb geinstalleerd, maar deze nog niet goed gecodeerd is. En hierdoor de MOST loop niet goed werkt.
Nu is de eerstvolgende stap het coderen, hier ben ik nog niet aan begonnen maar ik snap niet hoe ik dit kan gaan doen.
Nu moet ik de AUX nog aasluiten, dus die 4 kabels zijn nog niet aangesloten, maar die lopen rechstreeks naar de AUX connector toe.
Dan heb ik verder nog 3x een microfoon kabel. een Power en een ground kabel.
De microfoon loopt verwacht ik rechtstreeks naar de microfoon.
De Power kabel komt mijn 12V vanaf en de Ground is de Ground.
Dan blijven er volgens mij geen kabels meer over via waar ik vanuit mijn OBD-II met de Combox kan communiceren.
Overal op internet kom ik dit aansluitschema tegen (Ik had alleen een MULF en dus geen TCU in mijn auto).
Dus nu is mijn vraag, hoe is kan ik mijn Combox coderen of wat vergeet ik aan te sluiten?
Ik heb een Combox Telematic gekocht, niet de Media, maar ik heb begrepen dat het Telematic gedeelte uitgeprogrammeerd kan worden.
Mijn E60 komt uit 2003.
Hopelijk kan iemand mij hier verder mee helpen