En idd, die rubbers stellen niet veel voor en hebben we alemaal vroeg of laat, zwak punt.
Zeg dat nou niet!! Haha, straks wordt ik thuis afgemaakt!Quadrantz schreef:Mooi dat hij goed door de keuring is gekomen
Als je klaar bent weet ik nog wel wat mods voor je (m-pakket, comfort/sport stoelen, 19 inchjes, ramen tinten...)
Ik zou eerst beginnen met de felbegeerde bekenhoudersbjornb schreef:Zeg dat nou niet!! Haha, straks wordt ik thuis afgemaakt!Quadrantz schreef:Mooi dat hij goed door de keuring is gekomen
Als je klaar bent weet ik nog wel wat mods voor je (m-pakket, comfort/sport stoelen, 19 inchjes, ramen tinten...)
I'm sorrybjornb schreef:Zeg dat nou niet!! Haha, straks wordt ik thuis afgemaakt!Quadrantz schreef:Mooi dat hij goed door de keuring is gekomen
M-pakket is prachtig...maar onder de 1500 euro heb ik dat er volgens mij nooit gespoten en wel onder zitten. Daar heb ik nu de ruimte niet voor, maar wie weet wat 2016 ons gaat brengenQuadrantz schreef:In dat geval kan het m-pakket en de 19inchjes er ook nog wel bij![]()
Als argument kun je gebruiken dat de trouw foto's er 1000x beter op worden![]()
Ik ben hier nog steeds een beetje mee aan het puzzelen, heb hier en daar kleine beschadigingen en wil kijken of ik die zelf kan wegwerken met die colourlock...mijn interieur is er later ingezet dus met mijn VIN nummer vind ik niet de exacte kleur van het leer.