Prachtbak, rijdt een porsche cayman en een lotus evora er gewoon uit!

Denk dat dat een hele gewone standaard E90 325i gaat worden, genoeg vermogen met de lekkere 6 sound en daar kan ik ook mijn 'oudere' klanten mee ophalen.Marco M schreef: Enig idee wat jullie na de verkoop willen gaan rijden?
Istie weer :-)eendje schreef:mochten jullie toevallig op zoek gaan naar een M3 E46 en er 1tje tegenkomen in renswoude met het kenteken 22-nj-vn.
op de advertentie staat dat ie bij de eerste eigenaar vandaan komt terwijl ik de 4e was.... geen rookvrije auto en geen skiluik (detail).
toen ik er afstand van moest doen had ie een beurd nodig en nog wat reparaties op komst.
vraag gerust voordat je daar heen gaat
Marco M schreef:Ik bergrijp je wel martijn zo heb ik de mijne ook van iemand gekocht die er bijna niet in reed en als hobby auto gebruikte eens is het dan klaar.
Tja het is een schitterende M3 dus die zal zo weg zijn denk ik.
Ook de mijne staat net te koop wil eens kijken naar een 6 serie.
Heel wat anders maar ja mocht ik hem niet verkopen voor een goeie prijs blijf ik er nog wel een jaartje in rijden.
Mocht ik hem verkopen ga ik het wel missen.
Hier mijn advertentie
https://auto.marktplaats.nl/bmw/5594918 ... ilver.html" onclick="window.open(this.href);return false;
mark123 schreef:Je mag mij wel eens een richtprijsje sturen per mail als je wilt Martijn
prinsen PUNT mj AT gmail PUNT com
willem-57 schreef:Verkopen zal best moeilijk zijn, tenminste als je er een redelijke prijs voor wil hebben. Staan er nu wel veel te koop en men biedt vrij laag. De staat van je auto zie je gewoonweg niet meer terug in de prijs die men ervoor wil betalen, jammer. Zal wel met de huidige crisis te maken hebben.