Ja was inderdaad erg vet zeker als je langs mensen gaat staan bij een stoplicht dan gaan ze opvallend proberen naar binnen te kijken maar ze kunnen dat niet dus denken ze dat ik hun ook niet zie ofzo? Gaan ze echt hun raam open doen bv om door mijn ruit naar binnen te kunnen kijken heb me vaak zat kapot gelachen om somige mensen. Maar daar in tegen fietsers zag ik bijna niet aan komen met name die zonder verlichting. En toch met de gedachten hopelijk kom ik geen politie tegen. Nu met de legale tint zit ik een stuk rustiger in de auto.

Zeker met net wat je zegt dat ze een tintman op zak hebben.
M.B.T de xenon ik had in alle beiden autos Xenon in de crx had ik zelf pilot xenon 10.000 k (blauwig) En in deze bmw zit oem van uit de fabriek al xenon verlichting erin.
Maar moet zeggen dat ik meestal mijn angeleyes + ledmistlampen en de runninglights aan heb in het donker. De mistlampen zijn ledmistlampen die had ik gekocht bij HLAutomotive nou moet ik zeggen(die niks kosten 15euro setje) matchen perfect met de Umnitza angeleyes. Van dat veranderen kan ik over mee praten haha
Nu wil ik weer bbs lemans gaan halen na de winter. Al krijg ik in het echt erg veel complimenten over me huidige velgen en staan ze er wel echt dik onder (op de foto ziet het er anders uit als in het echt meer diepte ect) Verder zag je alweer dat ik het dak opnieuw laat doen

Liever dat ik er tevrede er mee ben dan met de gedachte zit had ik de gootjes er maar bij gewrapt. Ik doe bij alle autos meestal mijn eigen ding, al is het niet altijd even leuk als mensen je auto zullen afkrakken zo vonden veel mensen mijn crx een tubberware party maar toch keek iedereen naar dat ding. En ook op de crx meetings werden er toch stiekem kiekjes gemaakt. Zelf door de absoluut oem mannetjes

En was de auto op een crx site 4de van mooiste crxjes in NL ooit 3jaar terug.