Nieuw hier met 330d touring..
Re: Nieuw hier met 330d touring..
mja, kan geloven dat je trekhaak soms tegen de grond komt
, maar al bij al staat wel netjes zo 
Haha, ah vandaar! Dat scheelt wel een hoop dan. Ik heb wel vaak dat ik met schuine stoepranden dat ik met de frontplaat aan de onderkant de grond raak. Bij diezelfde drempels, als ik eraf ga wilt ie ook nog eens langs de kriksteunen gaan. Ik rijd er altijd zo schuin mogelijk af als dat kan. Overigens kreeg ik mijne ook moeilijk de brug op haha, eerst met de hand stukje optillen, dan konden de armen eronder.nijs75 schreef:Op de foto is ie wel helemaal volgepakt dus bij normaal gebruik ligt ie zo'n 2 cm hoger gok ik....maar als ie helemaal onderin staat ziet er niet uit.....zag je zelfs de bovenant van de stalen 17 inch velgen niet eens!
En drempels vallen nog wel mee. Met oprijden helemaal geen probleem alleen bij het afrijden wil de houder voor de stekker van de trekhaak wel een schrapen.
Gaat deze week voor de APK dus eens zien of ie op de brug kan, bij de vorige auto (audi a4 avant, net zo laag)
begonnen ze al te vloeken als ik een afspraak kwam maken, haha
Hebben jullie geen problemen dat de banden tegen de wielkasten aanlopen?
Wel nice auto
Wat voor schroefset heb je er in? ik zit er ook aan te denken haha
Wel nice auto
Wat voor schroefset heb je er in? ik zit er ook aan te denken haha
E46 320D sedan
E36 328I cabrio
Recht tegen de stoep aan rijden gaat niet, maar scheelt wel dat ik geen M technik bumper heb. Volgens mij zijn die lager.
Mijn voorwielen liepen wel aan bij deze schroefset, de velg liep aan tegen de wartel waar de veer op ligt, maar was heel minimaal dus kon er wel mee rijden. Heb er wel spoorverbreders tussen gedaan voor de zekerheid (en omdat het iets beter staat...)
En ik schreef dat ik een set had van KW maar dat is niet juist...weet niet meer welk merk maar kostte nog geen 200 euro dus kwaliteit is het niet...als het maar laag is!
Mijn voorwielen liepen wel aan bij deze schroefset, de velg liep aan tegen de wartel waar de veer op ligt, maar was heel minimaal dus kon er wel mee rijden. Heb er wel spoorverbreders tussen gedaan voor de zekerheid (en omdat het iets beter staat...)
En ik schreef dat ik een set had van KW maar dat is niet juist...weet niet meer welk merk maar kostte nog geen 200 euro dus kwaliteit is het niet...als het maar laag is!
Ik heb er geen problemen mee met aanlopen, voor soms bij een combinatie inparkeren scherp insturen en licht hellend parkeervak, maar bij rijden nooit last van gehad! In de onderstaande video zie je ook dat er aardig wat ruimte over blijft. Ik zelf heb de verlaging er niet op gezet, dus ik weet niet precies welke set, maar ik geloof een Eibach Sportline 50mm voor/35mm achter
- Spoiler: Laat zien
Mooi filmpje!!
Heb het weer opgezocht en heb een schroefset van tuning art met verlaging van 35 tot 70 mm....heb dus niet de goeie besteld destijds!
Heb het weer opgezocht en heb een schroefset van tuning art met verlaging van 35 tot 70 mm....heb dus niet de goeie besteld destijds!
- thedutchone
Mooi filmpje
Gloeperts mooi geluid in die rooie m3 <3
En te zien aan de onderlegplaat van je kenteken is de auto een keer bij Fasttech op bezoek geweest??
E46 330D touring Lifestyle Executive edition
Haha...is alleen de onderlegplaat hoor. Zijn twee oude vrienden van me. Hebben wel eens gezegd dat ik maar eens langs zou komen maar durf het eigenlijk niet aan....heeft al 270000 km gereden!!
Misschien kan het ook wel maar mijn gevoel zegt nee.
Misschien kan het ook wel maar mijn gevoel zegt nee.
Kan prima hoor, gewoon ff contact leggen met marco en dennis, ze kunnen je er ongetwijfeld bij adviseren!
En daarbij is het me te duur, rij zelf heel weinig in de bmw.
Heb goeie ervaringen met Fasttech met vorige auto's maar deze is voor nu sterk genoeg...misschien denk ik daar later wel anders over trouwens!
Heb goeie ervaringen met Fasttech met vorige auto's maar deze is voor nu sterk genoeg...misschien denk ik daar later wel anders over trouwens!
hoe is het met je diesellekkage afgelopen??
Erg mooie touring! Verlaging maakt zo'n groot verschil
Haha die eeuwenoude railing discussie, heb em zelf een tijdje eraf gehad, maar toch weer erop gezet.
Haha die eeuwenoude railing discussie, heb em zelf een tijdje eraf gehad, maar toch weer erop gezet.
Ik heb nog geen tijd gehad om er naar te kijken. De lekkage is er ook alleen als de motor loopt dus ik denk dat het de retourslangetjes wel zijn...vanmiddag maar eens tijd maken!! Alhoewel met 35 graden in de zon onder de motorkap hangen???
Over de dakrails...ik weet het ook niet. Vanaf bepaalde hoeken gekeken vind ik zonder dakrails super staan en een andere keer ziet het er niet uit. En met dakrails is eigenlijk altijd goed. En daarbij moet je toch ook andere strips op het dak monteren, kost ook weer knaken...moet maar eens ophouden.
Wel wil ik de velgen eens opknappen en deze gunmetal maken of zo, of zwart. Denk dat het wel mooi zou staan..
Over de dakrails...ik weet het ook niet. Vanaf bepaalde hoeken gekeken vind ik zonder dakrails super staan en een andere keer ziet het er niet uit. En met dakrails is eigenlijk altijd goed. En daarbij moet je toch ook andere strips op het dak monteren, kost ook weer knaken...moet maar eens ophouden.
Wel wil ik de velgen eens opknappen en deze gunmetal maken of zo, of zwart. Denk dat het wel mooi zou staan..
Ben jij zelf handig met velgen opknappen dan???
Hopelijk is je lekkage iets kleins!
Hopelijk is je lekkage iets kleins!