Rudi 550i
-
Re: nieuwe auto
Foto's zijn verdwenen...vreemd...stonden op imageshack even kijken hoe we dat oplossen 

-
-
-
Wat doet die ouwe bak daar in het weiland.
Het is geen 4x4.
:0))
Het is geen 4x4.
:0))
I don't have a short temper but do have a quick response to bullshit.
-
Ben er erg blij mee ook...hou hem verder origineel...velgen nog een keer netjes,en nog een keer een nieuwe stinger erin met lasershield,en dan kan ik de komende 10-15 jaar vooruit....tenminste dat is de bedoeling.
Ik heb nu wel parttime werk maar ze nemen gewoon geen mensen aan...interne vacatures maak ik ook geen kans en dat is jammer. ...anyway..Dit is het beste alternatief voor een M5 daar ben ik inmiddels wel achter
Ik heb nu wel parttime werk maar ze nemen gewoon geen mensen aan...interne vacatures maak ik ook geen kans en dat is jammer. ...anyway..Dit is het beste alternatief voor een M5 daar ben ik inmiddels wel achter

- jwbakkenes
Lijkt als twee druppels water op die van mij, ben wel errug jaloers op je velgen. Zijn het de originele style 128?
Veel rijplezier maar dat zal wel lukken met deze bimmer.
Veel rijplezier maar dat zal wel lukken met deze bimmer.
Laatst gewijzigd door jwbakkenes op 20 mar 2017, 22:38, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Klopt..ik kon deze velgen krijgen tegen een kleine meerprijs...er zaten originele m5 velgen onder.Maar heb deze keuze gemaakt.
Jij ook veel plezier uiteraard met je 550i

Laatst gewijzigd door Bart70 op 09 dec 2015, 16:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking
heb er nog wel een voor je liggen (zonder shield want dan heb je pas echt een probleem)
Beste Bart70, wat is eigenlijk de reden dat dit niet is 'toegestaan' eigenlijk? Heeft het forum hier problemen mee dat het stuk gaat? Of is het een gevalletje "omdat het kan" ... Ben wel benieuwd namelijk hier nog naar, heb het wel eens gevraagd maar nooit een duidelijk antwoord gekregen.Dr.Go Fast schreef:Klopt..ik kon deze velgen krijgen tegen een kleine meerprijs...er zaten originele m5 velgen onder.Maar heb deze keuze gemaakt.

-
Ga ik voorlopig geen geld aan uitgeven...vwb die shield, ik weet niet wat voor melding die agent krijgt als hij op een Stinger shield schiet,ik had altijd een laser pro park en dat was een parkeersensor...dan krijgt de agent geen jammed melding en zit je goed.rens914 schreef:heb er nog wel een voor je liggen (zonder shield want dan heb je pas echt een probleem)
Heb je een nieuwere versie van de stinger dsi dan?
-
Worden verschillende sets 128 op marktplaats aangeboden...maar vraag me af welke origineel zijn...die meer naar binnen lopen zoals bij die van mij?jwbakkenes schreef:Lijkt als twee druppels water op die van mij, ben wel errug jaloers op je velgen. Zijn het de originele style 128?
Veel rijplezier maar dat zal wel lukken met deze beemer.
--help schreef:Beste Bart70, wat is eigenlijk de reden dat dit niet is 'toegestaan' eigenlijk? Heeft het forum hier problemen mee dat het stuk gaat? Of is het een gevalletje "omdat het kan" ... Ben wel benieuwd namelijk hier nog naar, heb het wel eens gevraagd maar nooit een duidelijk antwoord gekregen.Dr.Go Fast schreef:Klopt..ik kon deze velgen krijgen tegen een kleine meerprijs...er zaten originele m5 velgen onder.Maar heb deze keuze gemaakt.
Je bedoelt dat onzinnige quoten van een posting direct boven je?
Lijkt me vanzelfsprekend dat je reageert op de laatste reactie, anders inderdaad quoten als die ouder is.
Ik noem het forumvervuiling, onzinnig data verbruik...
Als je er voorlopig geen geld aan uit gaat geven moet je er geen vragen over stellen.Dr.Go Fast schreef:Ga ik voorlopig geen geld aan uitgeven...vwb die shield, ik weet niet wat voor melding die agent krijgt als hij op een Stinger shield schiet,ik had altijd een laser pro park en dat was een parkeersensor...dan krijgt de agent geen jammed melding en zit je goed.rens914 schreef:heb er nog wel een voor je liggen (zonder shield want dan heb je pas echt een probleem)
Heb je een nieuwere versie van de stinger dsi dan?
Is geen dsi maar een Stinger Ventura laatste versie.
Deze zijn al een tijd niet meer te koop en de enige echte.
Met elke bekeuring heeft zo'n ding zichzelf terugbetaald.
Deze geeft niet aan dat er iets staat maar alleen een signaal als ze aan staan.
Dus geen geluid = lekker doorrijden.
Vaste, mobiele en zelfs surveillance auto's.
Geen stom raam kleef gevalletje maar onzichtbaar weg te bouwen.
Zoals je zult begrijpen heb ik ze niet liggen maar weet ik ze te liggen.
Lasershield is zwaar strafbaar en direct te detecteren aangezien het signaal wordt geblokkeerd/terug gekaatst.
Dit alles beschermt je niet bij een trajectcontrole.