Pagina 4 van 9
Re: 25-09-2011 | After Summer BMW/Mini Meet
Geplaatst: 17 aug 2011, 06:38
door Ramon 325 Vanos
als ik men caab dan hopelijk terug heb zou ik ook wel willen komen

Re: 25-09-2011 | After Summer BMW/Mini Meet
Geplaatst: 17 aug 2011, 09:52
door AngeloV

normaal ga ik hier de M3 al bijhebben
Re: 25-09-2011 | After Summer BMW/Mini Meet
Geplaatst: 20 aug 2011, 14:12
door Hennep
Laatste weekend van mijn vakantie maar ik ga hier waarschijnlijk wel bij zijn
Re: 25-09-2011 | After Summer BMW/Mini Meet
Geplaatst: 20 aug 2011, 16:55
door Danishbmw
Circuit park zolder is er in de buurt, hmmm als er daar toevallig een dag vrijrijden is, dan even na de meeting daarnaar toe gaan met ze alle?
Re: 25-09-2011 | After Summer BMW/Mini Meet
Geplaatst: 21 aug 2011, 14:11
door Rene08
Circuit Zolder ligt idd aan de overkant van het kanaal. Na de meeting wordt wel laat dan. Voor degene die tot het eind blijven dan iig. Heb geen idee of ze daar ook aan vrij rijden doen?
Re: 25-09-2011 | After Summer BMW/Mini Meet
Geplaatst: 21 aug 2011, 17:57
door Danishbmw
Ik blijf denk ik niet tot het eind. Zulle we iets eerder vertrekken dan? Wil daar namelijk ook een kijkje nemen.
Re: 25-09-2011 | After Summer BMW/Mini Meet
Geplaatst: 21 aug 2011, 18:21
door AngeloV
het is op een zondag , ik denk niet dat je dan kan vrij rijden daar

Re: 25-09-2011 | After Summer BMW/Mini Meet
Geplaatst: 22 aug 2011, 00:57
door Rene08
Je bent natuurijk vrij om eerder te gaan om te kijken of je daar de baan op kunt. Ikzelf ga niet (eerder weg). Zolder is ook niet echt een uitdagende baan om op te rijden

Re: 25-09-2011 | After Summer BMW/Mini Meet
Geplaatst: 23 aug 2011, 23:35
door benmaassen
Zet mij er maar op:
B Maassen
e36 cabrio 325
grt
Re: 25-09-2011 | After Summer BMW/Mini Meet
Geplaatst: 24 aug 2011, 19:41
door AngeloV
Re: 25-09-2011 | After Summer BMW/Mini Meet
Geplaatst: 30 aug 2011, 10:21
door AngeloV
Komaan mensen er zullen zeker al een 70 tal wagens aanwezig zijn dat ik weet. Dus zeker niet missen

Re: 25-09-2011 | After Summer BMW/Mini Meet
Geplaatst: 30 aug 2011, 17:02
door BMW Clubsport
Haal mij maar weg bij OVB..
Want als het weer mee speelt ben ik zeker weten van de Partij

Re: 25-09-2011 | After Summer BMW/Mini Meet
Geplaatst: 30 aug 2011, 17:08
door Rene08
Hey, dat is top! Zal het meteen wijzigen

Re: 25-09-2011 | After Summer BMW/Mini Meet
Geplaatst: 30 aug 2011, 22:49
door Rene08
Ook de lijst van BimmerBoard aanwezige leden is wederom ge-update. Als iedereen komt ruim meer dan 100 bimmers. Niet missen dus!
Re: 25-09-2011 | After Summer BMW/Mini Meet
Geplaatst: 31 aug 2011, 09:48
door AngeloV
Ik ken er ook nog vele die zich nog niet op lijst hebben geplaatst maar toch komen
