Nog een paar dagen en dan ga ik er mee naar Z Frankrijk. ..heb er wel zin in...genieten dus.
Zitten 2 nieuwe draagarmen onder ( voor ) de achterste doe ik na de vakantie....
.....maar wacht s even....die hoefden toch niet volgens Joep van Carrec technocenter?
rubbers zitten los in de draagarmen maar dat was normaal bij een E60?
wat een azijnpisser is dat zeg.....een auto van 11 jaar oud en dik 3 ton op de teller en dan een duim omlaag om wat olie lekkages cq verbruik?oja een een defect spiegelglas. ....vorige week stond daar een roestbak van een 106 op de brug,met een waslijst aan mankementen en dan geen duim omlaag?
ik kan hem niet meer serieus nemen

heb nog even met d eigenaar gepraat en hij gaf me ook gelijk om nog even te wachten met de koprevisie....geen geld uitgeven als het niet perse moet....auto heeft er geen directe schade van dus dat kan later wel.Ik doe het stap voor stap lijkt me dat elk weldenkend mens dat doet!
automaat had hij ook wat over te zeuren. ....nou die schakeld messcherp en doe ik dus niets aan..oja dat spiegelglas,die kost 400euro s even kijken of ik die in Duitsland goedkoper kan krijgen bij de dealer.....
.....remmerij komt bij offenga weg dus...ja....volgende week even kijken hoe die zich houden, kan er altijd nog geperforeerde schijven op doen....ze zijn altijd nog 2keer zo groot als van een nieuwe 5serie dus om het nou een downgrade te noemen.....?
gelukkig w a s autoweek zelf wel positief