Maar snap je punt!
MP Advertenties
Re: MP Advertenties
Vind dat wel ver gezocht hoor
..
Maar snap je punt!
Maar snap je punt!
-
Griffendahl
Dat komt omdat veel mensen foto's niet zien als iets dat ook tijd en geld kost om te maken.
Nu zijn mijn hobby's foto's en auto's, maar als mijn hobby het ontwerpen van technische apparaten zou zijn en iemand zou zonder mijn toestemming zo'n apparaat 1:1 kopieren om daarmee mensen over te halen om spullen bij hem te kopen... Dan had je het wel raar gevonden...
Nu zijn mijn hobby's foto's en auto's, maar als mijn hobby het ontwerpen van technische apparaten zou zijn en iemand zou zonder mijn toestemming zo'n apparaat 1:1 kopieren om daarmee mensen over te halen om spullen bij hem te kopen... Dan had je het wel raar gevonden...
maar je hebt hier niks ontworpen, je hebt reeds ontworpen produchten op en aan je auto geschroeft, is toch anders 
_______________________________Showroom________________________________

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
-
Griffendahl
Naar mijn mening is dat niet anders. Het zorgvuldig combineren van verschillende individuele bestaande ontwerpen is ook het maken van een ontwerp
Een huis wordt ook ontworpen, ondanks dat die samengesteld is uit reeds bestaande ontwerpen (ramen, bakstenen, balken, etc.) Daar komt bij dat ik voor dat ontwerp wel de ontwerpers van die individuele producten financieel gecompenseerd heb.
Overigens bedoelde ik, in eerste instantie, ook vooral de foto, de compositie, locatie, nabewerking, etc... Kan allemaal onderdeel zijn van het 'ontwerp' van een foto.
En in beide gevallen is er tijd en geld geinvesteerd om tot een specifiek en individueel eindproduct te komen, dat zonder toestemming gebruikt voor commerciele doeleinden zonder de daadwerkelijke ontwerper te compenseren.
Overigens bedoelde ik, in eerste instantie, ook vooral de foto, de compositie, locatie, nabewerking, etc... Kan allemaal onderdeel zijn van het 'ontwerp' van een foto.
En in beide gevallen is er tijd en geld geinvesteerd om tot een specifiek en individueel eindproduct te komen, dat zonder toestemming gebruikt voor commerciele doeleinden zonder de daadwerkelijke ontwerper te compenseren.
Staat deze alweer te koop? Die is laatst ook al eens gespot. Het is een uit Amerika ingevoerde M3 die orgineel zwart was dacht ik?
Datum aanvang laatste tenaamstelling
07-08-2010
Datum eerste afgifte Nederland
07-07-2009
Datum aanvang laatste tenaamstelling
07-08-2010
Datum eerste afgifte Nederland
07-07-2009
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
-
Griffendahl
Jammer dat die ook een rood interieur heeft, een rode met zwart interieur is wel supernice namelijk !!
-- Houdoe wanne --
Als de prijs klopt haal ik hem op :p
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
er zal wel een anaconda onder het gras liggen
het zijn ook maar vreemde foto's voor bij een advertentie imo. Alelen voorzijde. geen intereur of niks te zien
het zijn ook maar vreemde foto's voor bij een advertentie imo. Alelen voorzijde. geen intereur of niks te zien
-- Houdoe wanne --
Wat dacht je van de linkerzijkant en achter dan? Ik vind het maar een vreemde zaak.
Hij heeft anders ook al wel best veel gelopen. (meer dan de mijne)
Hij heeft anders ook al wel best veel gelopen. (meer dan de mijne)
Net ingerede
de 320d e46's waar ik naar aan het kijken was hebben allemaal net zoveel gelopen voor hetzelfde geld
-- Houdoe wanne --
-
Griffendahl
http://link.marktplaats.nl/435787720
Leuk setje Alpina's origineel voor een redelijke prijs (kijkende naar de vanaf prijs)
Leuk setje Alpina's origineel voor een redelijke prijs (kijkende naar de vanaf prijs)