Hulp bij aankoop bmw e36 328 cabrio
-
RobbieRocket
Re: Hulp bij aankoop bmw e36 328 cabrio
Ik rij er niet zo heel veel mee hoor...
Waar is trouwens een goede auto verzekering voor een cabrio te ritselen?
Ik hoorde laatst van iemand bij diks dat ie in de oldtimer verzekering kon ofzo?
EDIT: een 328 is GEEN oldtimer want die staat niet in de onschatbare klassieker aldus diks (heb ze net even gebeld)
Waar is trouwens een goede auto verzekering voor een cabrio te ritselen?
Ik hoorde laatst van iemand bij diks dat ie in de oldtimer verzekering kon ofzo?
EDIT: een 328 is GEEN oldtimer want die staat niet in de onschatbare klassieker aldus diks (heb ze net even gebeld)
Laatst gewijzigd door RobbieRocket op 10 jun 2011, 15:18, 1 keer totaal gewijzigd.
- Denniz0229
als je 25+ bent; inshared
daaronder, http://www.independer.nl
en gewoon de goedkoopste nemen, tenzij je WA + of all risk wil, dan moet je ook de kleine letters lezen natuurlijk.
daaronder, http://www.independer.nl
en gewoon de goedkoopste nemen, tenzij je WA + of all risk wil, dan moet je ook de kleine letters lezen natuurlijk.
-
Griffendahl
Ik heb mijne verzekerd via adviesverzekerd. Niet als oldtimer, wel als klassieker... En op taxatie waarde 
Beter sla je de grote jongens zoals inshared, delta loydd, centraal beheer, etc gewoon over. Je dekking is vaak ruk, en service en begrip hoef je niet te verwachten.
Beter sla je de grote jongens zoals inshared, delta loydd, centraal beheer, etc gewoon over. Je dekking is vaak ruk, en service en begrip hoef je niet te verwachten.
- Denniz0229
@ griffendahl; dit is natuurlijk gewoon onzin, ik heb nog nooit problemen gehad met verzekering (inshared en asr)
maar het belangrijkste is of je WA wilt of WA+ of all risk.
en inshared is trouwens echt uber goedkoop.
betaal 30 euro in de maand all-risk, en zou 6k - eigen risico terugkrijgen als ik hem prak.
maar het belangrijkste is of je WA wilt of WA+ of all risk.
en inshared is trouwens echt uber goedkoop.
betaal 30 euro in de maand all-risk, en zou 6k - eigen risico terugkrijgen als ik hem prak.
Nogmaals: lees de kleine lettertjes. Voor niets gaat de zon op.
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
-
RobbieRocket
inshared is bij mij dus weer VET duur !!!
EDIT: en ik heb maximale no-claim - 9 jr schadevrij
EDIT: en ik heb maximale no-claim - 9 jr schadevrij
- Denniz0229
inshared berekend op aantal jaren rijbewijs en aantal ongelukken.
maarja, dan moet je even op independer kijken, altijd succes daar
maarja, dan moet je even op independer kijken, altijd succes daar
-
Griffendahl
Prima, ik betaal minder en krijg beduidend meer bij total loss...denniz0229 schreef:betaal 30 euro in de maand all-risk, en zou 6k - eigen risico terugkrijgen als ik hem prak.
Ik ben de afgelopen jaren flink met verzekeringen bezig geweest, met name met het oog op het verzekeren van een gemodde auto. Daar is eigenlijk bij geen enkele grote verzekeringsmaatschappij ruimte voor en dan ga je bij total loss flink de boot in. In sommige gevallen zo hard dat een total loss je bij allrisk meer kan kosten als bij wa...
E36 cabrio's zijn klassiekers in spé. Beter verzeker je hem ook gewoon zo, helaas is dat concept bij nagenoeg alle grote maatschappijen onbekend. Doe er je voordeel mee... Als jij toch lekker bij een grote maatschappij wilt verzekeren dan laat je door mij vooral niet tegen houden.
Voor een standaard auto zijn die grote maatschappijen echt prima hoor, maar zodra je wat uniekers gaat rijden kun je beter naar maatproducten gaan kijken voor wat betreft verzekeren en die leveren die grote maatschappijen niet.
@j0eyv: Sommige maatschappijen moeten je alarmbellen zelfs bij de grote letters al alarmeren...
- Denniz0229
jouw bouwjaar is zowiezo 3 jaar hoger, misschien meer.
en je premie is afhankelijk van meerdere factoren.
+ bij jouw is de cabrio niet je daily toch?
want dan krijg je zowiezo al heeeeel veel korting.
en je premie is afhankelijk van meerdere factoren.
+ bij jouw is de cabrio niet je daily toch?
want dan krijg je zowiezo al heeeeel veel korting.
-
Griffendahl
Maakt voor mij niet uit, kon hem als daily ook gewoon zo verzekeren. Nogmaals, als je je wagen ooit total loss hebt zul je het verschil merken, met name als je er ook nog eens een set mooie velgen op hebt gezet en zo. Hoop voor je dat je het nooit nodig gaat hebben.
Nogmaals dit is info waar ik lang over gedaan heb om echt grondig uit te zoeken, zoveel mogelijk kleine lettertjes incluis. Ik zou zeggen doe er je voordeel mee of juist niet.
Nogmaals dit is info waar ik lang over gedaan heb om echt grondig uit te zoeken, zoveel mogelijk kleine lettertjes incluis. Ik zou zeggen doe er je voordeel mee of juist niet.
- Denniz0229
nouja na 109 pagina's polis voorwaarden weet ik wel waar ik aan toe ben
toch bedankt voor de tip
toch bedankt voor de tip
Dat Adviesverzekerd heb ik van de week contact mee gehad. Zit nu bij ABN Amro, maar ga ZSM om naar hun! 
Huidig: E46 330Ci cabriolet / S1000R