Dit is sinds een maand of 2 mijn e46 320d Touring uit 2000.
Momenteel 296000 op de klok en nog piekfijn!
Er zitten voor vele duizenden euro's aan rekeningen bij. Onder andere nieuwe achterkant en front (kop staart botsing)
Motor is gereviseerd bij de 2 ton. enz. enz.

Wintervelgen:

De 18" Zomervelgjes

Ik heb hem gekocht met het kleine probleem dat de koppeling soms niet helemaal fijn wilde ontkoppelen. De vorige eigenaar had er al nieuwe koppelingscilinders (bij het pedaal en aan de bak) op laten zetten. Dat was een half jaar voordat ik hem kocht.
Afijn ik had hem een paar weken in bezit toen ik plots geen koppelingsdruk meer had. Thuis op de brug gezet en de koppelingscilinder aan de bak bekeken en die zag er nog als nieuw uit. Toen de boel ontlucht en weer verder. Een paar dagen later weer geen druk. Weer op de brug en de koppelingscilinder eraf gehaald en bekeken: Lek! Al na een half jaar (| Nieuwe koppelingscilinder besteld. 2 dagen later gemonteerd, en tegelijkertijd de cdv er tussen uit gehaald.
Maar dan: Tijdens het onluchten drukt mn vader een keer tegen het flexibele stuk van de leiding aan en knalt de plunjer van de koppelingscilinder eruit en vliegt onderin de bak x| Ggmbl...%^%%
Zelf denk ik dat het een combinatie van de volgende punten is geweest:
- Imitatiebami koppelingscilinder
- Te snel ontlucht
- CDV eruit gehaald, dus de olie ging met een rotgang de cilinder in toen mn pa het flexibele stuk omhoog hield (zodat de lucht eruit ging). en toen pats..
Mja de bak moest er onderuit:

De boosdoener:

Nu heb ik een originele BMW cilinder van de sloop gehaald, CDV er voor de zekerheid er weer tussen gezet en het is voor mekaar.