iemand wat suggesties over deze problemen?
bvd
BMW 118d '05 (E87), BMW 320i Coach '85(E30) , BMW 320i Cabrio '93(E30)

BMW 118d '05 (E87), BMW 320i Coach '85(E30) , BMW 320i Cabrio '93(E30)

mischien staat je drukstift vast in je pomp die de druk hoord te regelen, als die open blijft staan bouw je geen tot weinig druk op, enkel op een hoger toerental omdat je dan meer stroming heb.
jammer dat er geen exploded view van zon pomp op bmwfans staat.
bij die pomp van mij kan je die er vanaf de buitenkant uidraaien en schoonmaken. meestal is het een balletje met een plunjer en een veer. hij zit meestal na de schottenpomp en voor de drukleiding aansluiting die naar je stuurhuis gaat.

BMW 118d '05 (E87), BMW 320i Coach '85(E30) , BMW 320i Cabrio '93(E30)

BMW 118d '05 (E87), BMW 320i Coach '85(E30) , BMW 320i Cabrio '93(E30)
