DRAMA met mijn E60
Geplaatst: 24 jan 2012, 22:15
Nou ik ben begonnen aan het inbouwen van de AVR module eveneens als de Bt1500.
Aangezien ik de TV functie heb aangezet in de computer zou het een fluitje van een cent moeten zijn.
Gelijk ook even veel fotos gemaakt onderweg voor de beloofde DIY.
Toen ik dus het spul voor de eerste keer zou testen kreeg ik geen beeld en zelfs alle 6cd's bleven grijs? Raar toch? ook hoorde ik de AVR steeds om de paar seconden klikken, dus alles nog eens nagelopen en het zit toch allemaal goed aangesloten.
De gateway eens op service stand gezet (dan schakelt hij de lichtring gewoon direct door naar de cdc alsof er geen GW tusse zit) maar ook nu geen keuze mogelijkheden in verschillende cd's, terwijl er toch echt 6 in zitten.
Dus ik dacht het zal vast iets zijn met de aansluiting voor de AVR, dus ik alles weer er tussen weg en aangesloten zo als het zat maar nog steeds het zefde, ook nu zag ik dat de hdd steeds opniew starte en hoorde een steeds een soort piepje uit de harde schijf komen.
Misschien is er een glasvezel kabel beschadigd of geknikt geraakt onder het inbouwen.
Uit pure wanhoop de hele GW er tussen uit gehaald en dus alles weer helemaal fabrieks af aangesloten en nog altijd geen keuze uit de cd's en de wisselaar start ook steeds om de 4 seconden opnieuw alsof het signaal steeds even weg valt en hij vervolgens weer probeert op te starten.
Ik ben er voor vandaag maar mee opgehouden en hoop dat iemand van jullie iets in mijn verhaal herkent en me kan vertellen waar het aan kan liggen.
Ook wel even de moeite om te vermelden:
Ik heb al 4 dagen een lege accu door het geprogrammeer werk maar heb in sinds 2 dagen in de kofferbak een acculader gezet maar het lijkt alsof die niks in de accu krijg?
Zodra ik instap en bezig ga is het na 3 minuten al "gong'' accu bijna leeg.
Ik heb de lader gewoon rechtstreeks op de min en plus pool van de accu maar is deze mischien niet van buitenaf op te laden?
Heeft deze lege accu misschien iets te maken met het weg vallen van het licht signaal?
Wel raar dat ook al zit ik nog een kwartier te prutsen nadag hij de "GONG" heeft gegeven de auto nog gewoon start zonder problemen.
Ik ben nu dus bang dat er ergens een breuk zit in de lichtvezel kabel weet iemand van jullie of hij rechtstreeks van de CCC naar de CDC gaat? anders kan ik dat stuk misschien vervangen.
En hoe kom ik er anders in vredesnaam achter waar de breuk zit?
Voorbaat dank aan iedereen die met me meedenkt.
Aangezien ik de TV functie heb aangezet in de computer zou het een fluitje van een cent moeten zijn.
Gelijk ook even veel fotos gemaakt onderweg voor de beloofde DIY.
Toen ik dus het spul voor de eerste keer zou testen kreeg ik geen beeld en zelfs alle 6cd's bleven grijs? Raar toch? ook hoorde ik de AVR steeds om de paar seconden klikken, dus alles nog eens nagelopen en het zit toch allemaal goed aangesloten.
De gateway eens op service stand gezet (dan schakelt hij de lichtring gewoon direct door naar de cdc alsof er geen GW tusse zit) maar ook nu geen keuze mogelijkheden in verschillende cd's, terwijl er toch echt 6 in zitten.
Dus ik dacht het zal vast iets zijn met de aansluiting voor de AVR, dus ik alles weer er tussen weg en aangesloten zo als het zat maar nog steeds het zefde, ook nu zag ik dat de hdd steeds opniew starte en hoorde een steeds een soort piepje uit de harde schijf komen.
Misschien is er een glasvezel kabel beschadigd of geknikt geraakt onder het inbouwen.
Uit pure wanhoop de hele GW er tussen uit gehaald en dus alles weer helemaal fabrieks af aangesloten en nog altijd geen keuze uit de cd's en de wisselaar start ook steeds om de 4 seconden opnieuw alsof het signaal steeds even weg valt en hij vervolgens weer probeert op te starten.
Ik ben er voor vandaag maar mee opgehouden en hoop dat iemand van jullie iets in mijn verhaal herkent en me kan vertellen waar het aan kan liggen.
Ook wel even de moeite om te vermelden:
Ik heb al 4 dagen een lege accu door het geprogrammeer werk maar heb in sinds 2 dagen in de kofferbak een acculader gezet maar het lijkt alsof die niks in de accu krijg?
Zodra ik instap en bezig ga is het na 3 minuten al "gong'' accu bijna leeg.
Ik heb de lader gewoon rechtstreeks op de min en plus pool van de accu maar is deze mischien niet van buitenaf op te laden?
Heeft deze lege accu misschien iets te maken met het weg vallen van het licht signaal?
Wel raar dat ook al zit ik nog een kwartier te prutsen nadag hij de "GONG" heeft gegeven de auto nog gewoon start zonder problemen.
Ik ben nu dus bang dat er ergens een breuk zit in de lichtvezel kabel weet iemand van jullie of hij rechtstreeks van de CCC naar de CDC gaat? anders kan ik dat stuk misschien vervangen.
En hoe kom ik er anders in vredesnaam achter waar de breuk zit?
Voorbaat dank aan iedereen die met me meedenkt.