Pagina 1 van 1
Duitse Autosport Festival.
Geplaatst: 09 mar 2013, 15:49
door Dutchie
Is bimmerportal hier aanwezig? zou wel leuk zijn! zou de 330i graag erbij willen zetten.
http://www.duitseautosportfestival.nl/s ... ck.11.html
Re: Duitse Autosport Festival.
Geplaatst: 11 mar 2013, 08:10
door lightning87
normaal zou ik wel gegaan zijn, ware het niet dat t op m'n verjaardag is, dus ik sla dit keer ook over
Re: Duitse Autosport Festival.
Geplaatst: 11 mar 2013, 10:00
door BrianGT
Als er interesse is kan ik wel een plek regelen, maar ik zou dan voorstellen om met een aantal top auto's daar te gaan staan.
Re: Duitse Autosport Festival.
Geplaatst: 11 mar 2013, 10:45
door E36 racer
Ik zal er zowiezo al bij zijn voor de Time Attack samen met Benny V Dolen!
Re: Duitse Autosport Festival.
Geplaatst: 20 mar 2013, 09:45
door Dutchie
BrianGT schreef:Als er interesse is kan ik wel een plek regelen, maar ik zou dan voorstellen om met een aantal top auto's daar te gaan staan.
Uiteraard, net zoals op het Fast Car Festival in 2012, dat was mooi! zou er graag weer bij staan.
Re: Duitse Autosport Festival.
Geplaatst: 15 apr 2013, 19:28
door BrianGT
Voor de gene die er zijn geweest is er een topic, ik ben er geweest en naar mijn idee hoort het Duitse Autosport Festival in Assen. Er stonden wat zeer unieke BMW's maar niet de aantallen van voorheen.