Pagina 1 van 3

bimmerfest vanuit brabant, zeeland, zuid-holland

Geplaatst: 27 jun 2013, 08:51
door markm
Zijn er nog mensen die zondag naar bimmerfest gaan vanuit deze regio? misschien wel leuk om met een groep te gaan rijden en in 1 x aankomen.
Als daar animo voor is?

Re: bimmerfest vanuit brabant, zeeland, zuid-holland

Geplaatst: 27 jun 2013, 09:06
door nassje
Ik ga vanuit zoetermeer rijden met nog 2 andere bimmer rijders.
Wij gaan ongeveer rond half 7 rijden ofsjo... hoelaat worden we daar verwacht.. half 9 toch?
Maybe eerst ergens afspreken, voor de mensen die uit zeeland of brabant komen zie ik op me route dat ik via utrecht, den bosh, eindhoven en uiteindelijk venlo...

Zat locaties om ergens elkaar tegemoet te komen.

Re: bimmerfest vanuit brabant, zeeland, zuid-holland

Geplaatst: 27 jun 2013, 09:15
door markm
Het klijkt me het makkelijkst om ergens net voor eindhoven af te spreken.
iedereen zal toch over de a67 moeten.
dus misschien ergens een tankstation langs de a67 voro eindhoven.
Zag wel een shellstation maar dat is vlak voor venlo, dan is het nog 1 km rijden zo'n kort stukje ook niet echt leuk dan.
Dus ald r meer animo is ga ik wel ff zoeken wat een mooie locatie is, moet wel langs de snelweg zijn, dat is gewoon het makkelijkst

Re: bimmerfest vanuit brabant, zeeland, zuid-holland

Geplaatst: 27 jun 2013, 09:19
door Ramon 325 Vanos
Kunnen jullie misschien rond 7:30 / 7:45 in Echt zijn ?
Dat we met een grote groep vertrekken?
Dan staan we meteen ook bij elkaar allemaal ;)

Re: bimmerfest vanuit brabant, zeeland, zuid-holland

Geplaatst: 27 jun 2013, 09:24
door nassje
Hmmmm is indd ook nog een optie.
Er komen nog 5 bimmerz vanuit gent, ik kan ervoor zorge dat ze ons daar ook tegemoet komen

Re: bimmerfest vanuit brabant, zeeland, zuid-holland

Geplaatst: 27 jun 2013, 09:27
door Ramon 325 Vanos
We kunnen ook bij venlo nog bij elkaar komen ergens op het industrie terrein voor dat we bij Bimmerfest oprijden.
Dat van Echt gaat niet :gek:
Want jullie komen van boven af en wij van beneden.

Re: bimmerfest vanuit brabant, zeeland, zuid-holland

Geplaatst: 27 jun 2013, 09:30
door markm
Echt is voor mij geen optie, dat is ver omrijden.

Re: bimmerfest vanuit brabant, zeeland, zuid-holland

Geplaatst: 27 jun 2013, 09:37
door Ramon 325 Vanos
Ja had er even geen rekening mee gehouden dat jullie van boven af kwamen. :gek:
Het is nog vroeg. :whistle:
We kunne in Venlo zelf bij elkaar komen 300 meter voor Bimmerfest op de Vasco Da Gamaweg.
En van daaruit samen het terrein op rijden.
Als jullie dan rond 8:15 / 8:30 daar kunne zijn :)

Re: bimmerfest vanuit brabant, zeeland, zuid-holland

Geplaatst: 27 jun 2013, 09:45
door markm
ja is een optie, maar dan spreken we eerst ergens in de buurt van eindhoven af en kunnen dan met de groep naar jullie komen

Re: bimmerfest vanuit brabant, zeeland, zuid-holland

Geplaatst: 27 jun 2013, 10:19
door nassje
Ja dat is goed, Echt ging ik net ook kijken op google maps.. hahahaha dan zou ik half 6 uiterlijk moeten rijden -_-
Eindhoven is indd een goed idee ik hoor nog wel waar precies.

Ramon, ja de pre-meeting in Venlo moet wel lukken.

Re: bimmerfest vanuit brabant, zeeland, zuid-holland

Geplaatst: 27 jun 2013, 10:28
door markm
Shell station kloosters op de A58 bij oirschot
Dat is tussen Tilburg en eindhoven.
Lijkt me een mooi punt.

Re: bimmerfest vanuit brabant, zeeland, zuid-holland

Geplaatst: 27 jun 2013, 10:39
door Ramon 325 Vanos
Is goed dan wachten wij in Venlo op jullie op de Vasco Da Gamaweg.
Wij wachten dan max tot 8:30 op jullie en dan rijden wij het terrein op.
Halen jullie dat kwa tijd?
En we kunne eventueel nummers uitwisselen voor elkaar even te laten weten wie waar is :whistle:

Re: bimmerfest vanuit brabant, zeeland, zuid-holland

Geplaatst: 27 jun 2013, 11:29
door damianhoet
Wij willen eventueel ook bij het groepje aansluiten :)
komen vanuit schoonhoven net voor utrecht

Re: bimmerfest vanuit brabant, zeeland, zuid-holland

Geplaatst: 27 jun 2013, 11:31
door nassje
Half 9 haal ik sowieso, ik vertrek tussen 6 en half 7 uiterlijk.
Ramon ik stuur je mijn nummer via pb.

Re: bimmerfest vanuit brabant, zeeland, zuid-holland

Geplaatst: 27 jun 2013, 11:38
door GreyCooperS
ik ga al de avond ervoor naar Venlo, mijn hotel is op 8 min rijden van terrein af...ik kom anders ook wel naar de Vasco Da Gamaweg, als jullie dat goed vinden :whistle: