koppel omvormer slip ?
Geplaatst: 01 okt 2013, 18:08
Geachte lezers.
Het volgende doet zich voor .
Als ik heel rustig accelereer en trap iets verder mijn gaspedaal in zodat de motor rond de 2000 rpm gaat zitten (dus een versnelling terug schakelt) , dan blijft deze daar zo'n beetje rondom hangen.
er wordt gewoon geschakeld maar de toeren vallen dan haast niet terug , pas als de lock up er in schiet vallen de toeren terug naar ca 1500 rpm.
ga ik flink op het gas doet het vermelde zich niet voor en als ik heel rustig rij ook niet .
Kruip snelheid stationair is normaal zowel in D als in R.
Lock up werkt ook gewoon naar behoren.
Iemand enig idee of iemand iets soortgelijks wel eens gehad ?
Bmw e39
525i 2002
Het volgende doet zich voor .
Als ik heel rustig accelereer en trap iets verder mijn gaspedaal in zodat de motor rond de 2000 rpm gaat zitten (dus een versnelling terug schakelt) , dan blijft deze daar zo'n beetje rondom hangen.
er wordt gewoon geschakeld maar de toeren vallen dan haast niet terug , pas als de lock up er in schiet vallen de toeren terug naar ca 1500 rpm.
ga ik flink op het gas doet het vermelde zich niet voor en als ik heel rustig rij ook niet .
Kruip snelheid stationair is normaal zowel in D als in R.
Lock up werkt ook gewoon naar behoren.
Iemand enig idee of iemand iets soortgelijks wel eens gehad ?
Bmw e39
525i 2002