Pagina 1 van 1

Camber achterwielen;hoort dit?

Geplaatst: 03 nov 2013, 12:23
door djape
Dag,

Mijn E39 touring uit 2002 heeft vier maanden stilgestaan. De achterwielen tonen licht negatief camber. Mijn vraag is of dit hoort bij een touring, komt het door het stilstaan en gaat het vanzelf weer weg. Of moet ik iets vervangen/is er iets kapot?


Al vast bedankt voor jullie reacties
Djape

Re: Camber achterwielen;hoort dit?

Geplaatst: 03 nov 2013, 12:47
door Beens1
Als het goed is, heeft je wagen luchtbalgen aan de achterzijde. Als je wagen een poos stil staat, zakt hij inderdaad in.
Als je de wagen start, zal hij weer naar het 'juiste peil' pompen.

Re: Camber achterwielen;hoort dit?

Geplaatst: 03 nov 2013, 20:24
door djape
Bedankt, zal dus goed komen want ga er vanaf morgen weer iedere dag in rijden.

Re: Camber achterwielen;hoort dit?

Geplaatst: 03 nov 2013, 21:15
door Beens1
Als alles nog naar behoren werkt: Ja.