Pagina 1 van 1

afstandsbediening sleutel gaat niet meer

Geplaatst: 07 nov 2013, 22:16
door Dimitri525
Hallo ik ben dimitri ik rij met een bmw E39 525tds bj:1997.
Sinds vanavond krijg mijn deuren met afstandsbediening niet meer open nu er juist van vandaag nummerplaatsen aan hangen.Nu als ik hem met de sleutel open doe gaan de vier pinkers aan.ik heb morgen auto nodig maar kan de baan niet op met vier pinkers,kan er mij aub iemand helpen om dit gedoe met die pinkers te omzeilen?sleutel reeds opnieuw proberen te programmeren .

Met vriendelijke groeten dimitri

Re: afstandsbediening sleutel gaat niet meer

Geplaatst: 08 nov 2013, 09:38
door E1000_E39
Reservesleutel al geprobeerd?

Een nieuw batterijtje in de sleutel en vervolgens pas inleren wil ook wel eens helpen.