afstandsbediening sleutel gaat niet meer
Geplaatst: 07 nov 2013, 22:16
Hallo ik ben dimitri ik rij met een bmw E39 525tds bj:1997.
Sinds vanavond krijg mijn deuren met afstandsbediening niet meer open nu er juist van vandaag nummerplaatsen aan hangen.Nu als ik hem met de sleutel open doe gaan de vier pinkers aan.ik heb morgen auto nodig maar kan de baan niet op met vier pinkers,kan er mij aub iemand helpen om dit gedoe met die pinkers te omzeilen?sleutel reeds opnieuw proberen te programmeren .
Met vriendelijke groeten dimitri
Sinds vanavond krijg mijn deuren met afstandsbediening niet meer open nu er juist van vandaag nummerplaatsen aan hangen.Nu als ik hem met de sleutel open doe gaan de vier pinkers aan.ik heb morgen auto nodig maar kan de baan niet op met vier pinkers,kan er mij aub iemand helpen om dit gedoe met die pinkers te omzeilen?sleutel reeds opnieuw proberen te programmeren .
Met vriendelijke groeten dimitri