BUITENTEMPERATUURSENSOR 540I '97
Geplaatst: 04 dec 2013, 22:46
mijn dashboard zegt sinds een paar dagen dat het -40 is
nu word het wel kouder maar dit is overdreven
ik verdenk de aansluiting op de sensor want soms doet hij het wel even
maar waar zit deze sensor?
het betrefet een 540i uit '97 met een m pakket, orgineel maar niet standaard op mijn auto
dus wie kan mij vertellen, het liefst met een foto, waar ik de sensor ongeveer kan vinden
ik weet dat hij bij een e36 links voor het wiel ergens zit
alsvast bedankt voor de hulp
nu word het wel kouder maar dit is overdreven
ik verdenk de aansluiting op de sensor want soms doet hij het wel even
maar waar zit deze sensor?
het betrefet een 540i uit '97 met een m pakket, orgineel maar niet standaard op mijn auto
dus wie kan mij vertellen, het liefst met een foto, waar ik de sensor ongeveer kan vinden
ik weet dat hij bij een e36 links voor het wiel ergens zit
alsvast bedankt voor de hulp