Pagina 1 van 1

BUITENTEMPERATUURSENSOR 540I '97

Geplaatst: 04 dec 2013, 22:46
door maximizer
mijn dashboard zegt sinds een paar dagen dat het -40 is
nu word het wel kouder maar dit is overdreven
ik verdenk de aansluiting op de sensor want soms doet hij het wel even
maar waar zit deze sensor?
het betrefet een 540i uit '97 met een m pakket, orgineel maar niet standaard op mijn auto
dus wie kan mij vertellen, het liefst met een foto, waar ik de sensor ongeveer kan vinden
ik weet dat hij bij een e36 links voor het wiel ergens zit

alsvast bedankt voor de hulp

Re: BUITENTEMPERATUURSENSOR 540I '97

Geplaatst: 05 dec 2013, 14:44
door jazz4u
die zit bij mij in de voorbumper voor het rechterwiel, klein staafje(voelertje) met kabeltje eraan

Re: BUITENTEMPERATUURSENSOR 540I '97

Geplaatst: 05 dec 2013, 14:58
door maximizer
bedankt
ik ga zo gelijk kijken
ik had al links gekeken maar daar zat hij niet en rechts kon ik niet bij (te smalle garage)

Re: BUITENTEMPERATUURSENSOR 540I '97

Geplaatst: 05 dec 2013, 21:29
door maximizer
gevonden en gerepareerd
een of andere beun heeft in het verleden een draadbreuk gerepareerd MET EEN KROONSTEEN!!! vlak achter de sensor
ik heb het nu maar netjes met ampies gedaan, zoals het hoort en alles werkt weer

Re: BUITENTEMPERATUURSENSOR 540I '97

Geplaatst: 06 dec 2013, 16:19
door jazz4u
mooi man

zit dat ding bij jou ook rechtsvoor?

Re: BUITENTEMPERATUURSENSOR 540I '97

Geplaatst: 07 dec 2013, 22:38
door maximizer
ja
hij zit voor het rechter voorwiel in een kapje aan de voorbumper