3e remlicht
Geplaatst: 30 dec 2013, 22:04
Goedendag.
Mijn 3e remlicht doet het niet meer. Ik heb hem los gehaald van het raam.
Ik heb een multimeter op het stekkertje gehouden van de stroom toevoer draadje en ik meet er 5,76 volt.
Weet iemand of dit klopt of moet ik er gewoon 12 volt op hebben. Mijn twee remlichten doen het wel goed.
Mijn 3e remlicht doet het niet meer. Ik heb hem los gehaald van het raam.
Ik heb een multimeter op het stekkertje gehouden van de stroom toevoer draadje en ik meet er 5,76 volt.
Weet iemand of dit klopt of moet ik er gewoon 12 volt op hebben. Mijn twee remlichten doen het wel goed.