Pagina 1 van 1

3e remlicht

Geplaatst: 30 dec 2013, 22:04
door silva
Goedendag.

Mijn 3e remlicht doet het niet meer. Ik heb hem los gehaald van het raam.
Ik heb een multimeter op het stekkertje gehouden van de stroom toevoer draadje en ik meet er 5,76 volt.
Weet iemand of dit klopt of moet ik er gewoon 12 volt op hebben. Mijn twee remlichten doen het wel goed.

Re: 3e remlicht

Geplaatst: 01 jan 2014, 19:23
door Jos535i
Stop er eens een ander (nieuw)lampje in en kijk of ie het doet. Dan weet je het meteen.

Re: 3e remlicht

Geplaatst: 03 jan 2014, 01:02
door silva
Het licht bestaat uit een hele rij led's. De lamp kan niet open en de stekker is zo klein dat ik er geen ander lampje op kan aansluiten.
Het remlicht is van een touring. Deze is anders als van een sedan