Pagina 1 van 1

slot bestuurderskant

Geplaatst: 03 jan 2014, 11:28
door vab530d
Goededag,
Nog de beste wense voor alle BMW liefhebbers.

Ik heb sinds een paar dagen het probleem dat de deur van de bestuurderskant niet meer op slot gaat.
Als ik de deuren vergrendel via de CV dan gaan alle deuren op slot behalve die van de bestuurderskant. Ik kan deze wel op slot doen met behulp van de sleutel. Maar als ik de deur op slot zit kan ik deze vanuit binnen NIET open maken. Als je de knop indruk voor de centrale deurvergrendeling die onder de automaatpook zit, vallen ook alle 3 de deuren in het slot muv van..... de bestuurderskant.

Ken iemand dit probleem en kan iemand een tip geven hoe ik dit kan oplossen?

alvast bedankt voor jullie reactie(s).

Groet,
Anand.

Re: slot bestuurderskant

Geplaatst: 03 jan 2014, 12:24
door Dennis H
ik had ook dat probleem
bij mij was het dat het pinnetje dat naar beneden schiet bleef hangen achter het deurpaneel
met de sleutel kon ik hem wel op slot doen maar dan ging ook het pinnetje niet naar beneden

bij mij was het een kwestie van het deurpaneel opnieuw lijmen tegen het portier en hij deed het weer
weet niet hoe dit bij een e39 in elkaar steekt btw