Pagina 1 van 1

Brandstofpomp of mechanische zuigpomp..?

Geplaatst: 18 feb 2014, 12:20
door Appie528i
Na lang zoeken kwam ik erachter dat de brandstof van de ene helft van de tank niet gepakt wordt.
Teller zat onder de kwart lampje brandde wel kon nog zon 60km rijden wat ik wel vaker heb gedaan, laatst wou de auto niet starten alles getest gedaan. Toch maar bij getankt 5L met een sherrycan en ja hoor starten lopen.
Maar heb even gekeken, heb 1 pomp en aan de andere kant een mechanische zuigpomp. Zal mn brandstofpomp niet voldoende leveren of is deze zuigpomp defect.>?

Re: Brandstofpomp of mechanische zuigpomp..?

Geplaatst: 19 feb 2014, 12:28
door streamline
De pomp in de linkerkant van de tank is defect, of losgeschoten. Dat gebeurd ook nog wel eens en dan gaat hij ronddrijven in je tank.