Pagina 1 van 1

Pasvorm zwarte nieren[e39]

Geplaatst: 08 mar 2014, 08:46
door d&mvanroij
Dag

Wilde gisteren mijn hoogglans zwarte nieren plaatsen.
Ik de oude eruit gehaald nieuwe erin maar nu vind ik ze niet perfect zitten.
Ook is het een ander systeem als origneel 2 twee delen klokkengieter helemaal tegen elkaar.
Ook lijkt of het zwarte gedeelte net iets kleiner is als het oude chroom.
Heeft iemand hier ervaring mij ze komen van schmiedmann kosten rond de 80 euro.
Mag je toch wel van uit gaan dag het perfect past?

Groetjes Dave

Re: Pasvorm zwarte nieren[e39]

Geplaatst: 10 mar 2014, 01:09
door NeFReT
je hebt pre facelift en facelift.

welke heb jij en welke wil jij erin?

Re: Pasvorm zwarte nieren[e39]

Geplaatst: 10 mar 2014, 12:56
door d&mvanroij
Facelift maar als het goed is heb ik ook facelift nieren.
Heb Alles weer een keer uit elkaar gehaald en op nieuw gedaan.
Nu zitten ze iets beter zal wel eens een foto maken.