Auto loopt onregelmatig
Geplaatst: 10 mar 2014, 21:39
Vandaag bij een korte rit gaat het oranje motorlampje aan, direct auto aan de kant en begint zeer onregelmatig te lopen. Auto afgezet en na een minuut ofzo opnieuw gestart, het lijkt erop dat hij op 4 of 5 cilinders loopt, dus erg onregelmatig. Bij gas geven slaat de auto gelijk af. Dit aantal malen herhaald. Overigens valt het op dat er geen benzinelucht ofzo te ruiken is van het diverse keren starten.
Inmiddels is de auto uitgelezen. Bobine 1 en 2 zouden niet goed zijn, de garage heeft deze vervangen, maar blijkt niet de storing te zijn (vond het al raar dat er 2 tegelijk kapot zouden zijn). Het benzinelampje sprong diezelfde morgen aan, maar is normaal geen probleem voor 50 km of meer....wel vaker zo gereden en geen problemen.
Afgelopen zaterdag wel de auto op de krik gehad voor de zomerbanden. Uiteraard op de daarvoor bestemde bevestigingspunten de krik geplaatst. Wat ik wil aangeven is dat de auto wel onder een bepaalde hellingshoek heeft gehangen, maar zou eigenlijk niet moeten uitmaken?! Vorige week nog lange rit van de vakantie gehad en geen enkel probleem gehad. Overigens ook de eerste keer dat dit gebeurd. Wat zou dit kunnen zijn?
Alvast bedankt!
Inmiddels is de auto uitgelezen. Bobine 1 en 2 zouden niet goed zijn, de garage heeft deze vervangen, maar blijkt niet de storing te zijn (vond het al raar dat er 2 tegelijk kapot zouden zijn). Het benzinelampje sprong diezelfde morgen aan, maar is normaal geen probleem voor 50 km of meer....wel vaker zo gereden en geen problemen.
Afgelopen zaterdag wel de auto op de krik gehad voor de zomerbanden. Uiteraard op de daarvoor bestemde bevestigingspunten de krik geplaatst. Wat ik wil aangeven is dat de auto wel onder een bepaalde hellingshoek heeft gehangen, maar zou eigenlijk niet moeten uitmaken?! Vorige week nog lange rit van de vakantie gehad en geen enkel probleem gehad. Overigens ook de eerste keer dat dit gebeurd. Wat zou dit kunnen zijn?
Alvast bedankt!