Pagina 1 van 1

Schakel verlichting

Geplaatst: 12 mar 2014, 21:03
door jch
Ik wil vragen of iemand mij kan vertellen of het normaal is dat het lampje blijft branden van de P als de auto afgesloten is.
Ik heb hem zoals altijd op de handrem staan en in de parking stand.
De deur met de afstand bediening op slot, de binnen verlichting dimt maar dat mini P lichtje blijft branden.
Ik hoor graag van iemand.

Groet Hans

Re: Schakel verlichting

Geplaatst: 12 mar 2014, 21:24
door LlukeK
Zo ver ik weet hoort dat. Heb ik ook

Re: Schakel verlichting

Geplaatst: 13 mar 2014, 09:50
door jazz4u
na 15 min. gaat dat vanzelf uit, dan zijn alle modules en computer in rust

Re: Schakel verlichting

Geplaatst: 13 mar 2014, 17:00
door jch
Oke bedankt voor jullie reactie dan kan ik gewoon gaan slapen ipv 15 min te wachten .

Groe Hans