Schakel verlichting
Geplaatst: 12 mar 2014, 21:03
Ik wil vragen of iemand mij kan vertellen of het normaal is dat het lampje blijft branden van de P als de auto afgesloten is.
Ik heb hem zoals altijd op de handrem staan en in de parking stand.
De deur met de afstand bediening op slot, de binnen verlichting dimt maar dat mini P lichtje blijft branden.
Ik hoor graag van iemand.
Groet Hans
Ik heb hem zoals altijd op de handrem staan en in de parking stand.
De deur met de afstand bediening op slot, de binnen verlichting dimt maar dat mini P lichtje blijft branden.
Ik hoor graag van iemand.
Groet Hans