Pagina 1 van 1

abs module

Geplaatst: 23 mar 2014, 22:59
door den bruinen
Rij met e39 520i bouwj 99' en zit met het bekende probleem dat mijn abs lampje en mijn asc lampje brand, met de gekende gevolgen. heb reeds de sensoren vervangen, maar de fout blijft.
Dan zal het wel de abs module zijn zeker????
Weet er soms iemand of ik die module mag vervangen uit een andere e39 met een ander motor vermogen en uit een ander bouwj, maar wel het juiste type.
Graag jullie hulp!!!!!!

Re: abs module

Geplaatst: 24 mar 2014, 14:05
door Vliet
Zolang de computer hetzelfde onderdeelnummer heeft kan je die uitwisselen tussen de verschillende E39's.

Succes met het oplossen.

Re: abs module

Geplaatst: 24 mar 2014, 20:23
door den bruinen
Bedankt!!!! De zoektocht kan beginnen!!!!!

Re: abs module

Geplaatst: 24 mar 2014, 21:23
door Quadrantz
Ik zou even op Dparts.nl kijken. Ik heb daar een ABS pomp gekocht voor iets van 150 waarvan ik ook alleen de ABS module nodig had voor mijn E46. Deze werkte perfect :).