M54 gaat zelf op het gas. CC?
Geplaatst: 28 mar 2014, 13:19
Geachte l.
Vanmorgen bij het naderen van een afslag op een 80km weg.
auto staat op cruisecontrol , ik druk de 0/1 knop in zodat deze eraf gaat en rol naar het stoplicht toe.
tot mijn verbazing voel ik de auto weer accelereren en trap mn rem zachtjes in waarna hij afremt en gewoon weer van het gas afgaat . (leek dus net of ik de memory toets had ingedrukt , maar ik had dit niet gedaan)
ik was nogal verbaast en druk nog eens een keer op het 0/1 knopje , het groene licht ging uit dus hij was al van de cruisecontrol af.
Iemand enig idee wat dit kan zijn , of heeft iemand dit wel eens mee gemaakt ?
Alvast bedankt.
Chili.
Vanmorgen bij het naderen van een afslag op een 80km weg.
auto staat op cruisecontrol , ik druk de 0/1 knop in zodat deze eraf gaat en rol naar het stoplicht toe.
tot mijn verbazing voel ik de auto weer accelereren en trap mn rem zachtjes in waarna hij afremt en gewoon weer van het gas afgaat . (leek dus net of ik de memory toets had ingedrukt , maar ik had dit niet gedaan)
ik was nogal verbaast en druk nog eens een keer op het 0/1 knopje , het groene licht ging uit dus hij was al van de cruisecontrol af.
Iemand enig idee wat dit kan zijn , of heeft iemand dit wel eens mee gemaakt ?
Alvast bedankt.
Chili.