mega olie lekkage
Geplaatst: 06 apr 2014, 13:35
HELPPPPPPPPPPPPP.
Ik heb een tijdje geleden teveel olie bijgevuld en ben toen gaan rijden naar van Haarlem naar Maasstricht zoals altijd rustig.
Toen ik thuis kwam lag er een behoorlijke plas olie onder de auto en sindsdien dagelijks wel wat.
Ik wist dat de klepdeksel pakking vervangen moest worden en dat is vorige week dan ook gedaan.
Nu heb ik vandaag weer eens gereden en ja hoor het zeikt er weer uit en echt niet uit de pakking maar tot zo ver ik kan zien komt het ergens ter hoogte van de radiator laag onder vandaan.
Het olie peil blijft goed, heeft het iets met automatenbak olie te maken?
Wel vreemd helemaal aan de voorkant.
Iemand een idee waar dit vandaan komt?
groet Hans
Ik heb een tijdje geleden teveel olie bijgevuld en ben toen gaan rijden naar van Haarlem naar Maasstricht zoals altijd rustig.
Toen ik thuis kwam lag er een behoorlijke plas olie onder de auto en sindsdien dagelijks wel wat.
Ik wist dat de klepdeksel pakking vervangen moest worden en dat is vorige week dan ook gedaan.
Nu heb ik vandaag weer eens gereden en ja hoor het zeikt er weer uit en echt niet uit de pakking maar tot zo ver ik kan zien komt het ergens ter hoogte van de radiator laag onder vandaan.
Het olie peil blijft goed, heeft het iets met automatenbak olie te maken?
Wel vreemd helemaal aan de voorkant.
Iemand een idee waar dit vandaan komt?
groet Hans