Pagina 1 van 1

portiergreep kabelbreuk

Geplaatst: 27 apr 2014, 16:56
door monti
de kabel tussen de portiergreep linksvoor en de vergrendeling is gebroken. deur kan ik nu alleen van binnenuit open maken. Mijn vraag is of het kabeltje zelf te vervangen is of moet ik er een geheel nieuwe portiergreep in zetten. Kabel is denk ik ah begin gebroken want is zo'n 10cm lang. Het gaat om een e39. is er ook een link hoe je de portiergreep kan uitbouwen.