vast zetten klemband stuurbekrachtigings resevoir
Geplaatst: 30 apr 2014, 13:41
geachte l.
ik heb wat lekkage tussen de slang en resevoir van mijn stuurbekrachtiging (dus net onder het resevoir) , nu keek ik even naar die slangen klem en ik vermoed dat die niet meer genoeg aanspant omdat de lekkage minimaal is.
iemand enig idee hoe ik deze vaster kan zetten ?
ik zie namelijk geen schroefje oid .
alvast bedankt
Chili
ik heb wat lekkage tussen de slang en resevoir van mijn stuurbekrachtiging (dus net onder het resevoir) , nu keek ik even naar die slangen klem en ik vermoed dat die niet meer genoeg aanspant omdat de lekkage minimaal is.
iemand enig idee hoe ik deze vaster kan zetten ?
ik zie namelijk geen schroefje oid .
alvast bedankt
Chili