Pagina 1 van 1

vast zetten klemband stuurbekrachtigings resevoir

Geplaatst: 30 apr 2014, 13:41
door Chili
geachte l.

ik heb wat lekkage tussen de slang en resevoir van mijn stuurbekrachtiging (dus net onder het resevoir) , nu keek ik even naar die slangen klem en ik vermoed dat die niet meer genoeg aanspant omdat de lekkage minimaal is.

iemand enig idee hoe ik deze vaster kan zetten ?
ik zie namelijk geen schroefje oid .

alvast bedankt
Chili

Re: vast zetten klemband stuurbekrachtigings resevoir

Geplaatst: 30 apr 2014, 13:54
door Patrickk
Zijn vaak geperste klemmen. Kan je niks aan doen.
Misschien vervangen voor een nieuwe slangklem of beter naar een garage om er een nieuwe op te persen.

Succes.

Re: vast zetten klemband stuurbekrachtigings resevoir

Geplaatst: 30 apr 2014, 15:07
door Chili
Zet er wel een conventionele klem boven , eens kijken of het helpt.

Thnx

Re: vast zetten klemband stuurbekrachtigings resevoir

Geplaatst: 30 apr 2014, 15:26
door Beens1
Nadat ik de olie en het filterhuis/reservoir heb vervangen, zijn er 'gewone' slangenklemmen op gekomen. Die originele gaat kapot bij eraf halen, dus ik heb alles vervangen voor de simpele versie die je bij de bouwmarkt kan halen.