Pagina 1 van 1

motorkap wel los maar geen pop-up .

Geplaatst: 16 mei 2014, 10:56
door Chili
Geachte l.

Ik heb sinds kort weer wat .

Als ik mijn motorkap ontgrendel is deze wel los maar komt aan één zijde niet omhoog (pagagierskant) .

Ik heb alles gesmeerd en kan werkelijk niets ontdekken.

Ook de hendel even in de open positie vast gezet en de pinnetjes worden gewoon goed ingetrokken (voor vrijgave) , veertjes geven dezelfde tegenspanning op de motorkap zelf .

Iemand dit eerder meegemaakt of ergen gelezen hoe dit kan ? :s
Of zie ik wat over het hoofd ?

Alvast bedankt voor de moeite.
Chili

Re: motorkap wel los maar geen pop-up .

Geplaatst: 18 mei 2014, 16:05
door jazz4u
misschien heeft die linkse nok aan de kap wat braampjes waardoor de verende nok in de voorste carr. balk niet meer helemaal terug schuift?

Re: motorkap wel los maar geen pop-up .

Geplaatst: 22 mei 2014, 10:58
door Chili
Van alles geprobeerd , wel los maar komt niet vanzelf iets omhoog.
Grrrrrr :(

Re: motorkap wel los maar geen pop-up .

Geplaatst: 22 mei 2014, 18:28
door jazz4u
dan resteert niets anders dan een blauw pilletje :on: