Pagina 1 van 1

Kachel probleem

Geplaatst: 18 mei 2014, 17:55
door Frank530
Goedenavond,

Na een mooie zomerdag als dit ff met bimmer naar de dierentuin geweest.

Nu hadden we de airco aan, op de automatische stand. (Auto) en temp op 19 graden.
De roosters boven de radio die met de functie warme en koude lucht (rood/blaauw) komt alleen maar warme lucht uit, mits ik hem helemaal op koud zet zet. Er. Komt bij de bestuurders en passagierskant bij de voeten warme lucht weg.

Iemand enig idee om dit op te lossen?

Alvast bedankt.

Mvg frank

Re: Kachel probleem

Geplaatst: 19 mei 2014, 15:49
door Frank530
Niemand van jullie die dit heeft ervaren?.....


....

Re: Kachel probleem

Geplaatst: 20 mei 2014, 19:47
door individualtouring
Ik gok dat je waterkleppen/kachelkraan niet goed werkt meer, zit onder de motorkap, zit aan de bestuurderskant naast de motor.

Re: Kachel probleem

Geplaatst: 21 mei 2014, 14:47
door Frank530
Ok dank je wel..Zal ff kijken of ik daar wat meer over te weten komen kan..

Re: Kachel probleem

Geplaatst: 23 mei 2014, 21:15
door peter-911
hoi,
ik heb met mijn e39 bijna hetzelfde probleem alleen andersom.
bij mij blijft hij koude lucht blazen totdat ik m op zn heetste stand zet

ik hoop dat hier een oplossing verschijnt,

Re: Kachel probleem

Geplaatst: 25 jun 2014, 13:40
door Frank530
Goedemiddag,

Ik vermoed dat het de kachelkraan is . Deze word bij mij aanstaande maandag vervangen.
Ik laat het jullie weten.