Kachel probleem
Geplaatst: 18 mei 2014, 17:55
Goedenavond,
Na een mooie zomerdag als dit ff met bimmer naar de dierentuin geweest.
Nu hadden we de airco aan, op de automatische stand. (Auto) en temp op 19 graden.
De roosters boven de radio die met de functie warme en koude lucht (rood/blaauw) komt alleen maar warme lucht uit, mits ik hem helemaal op koud zet zet. Er. Komt bij de bestuurders en passagierskant bij de voeten warme lucht weg.
Iemand enig idee om dit op te lossen?
Alvast bedankt.
Mvg frank
Na een mooie zomerdag als dit ff met bimmer naar de dierentuin geweest.
Nu hadden we de airco aan, op de automatische stand. (Auto) en temp op 19 graden.
De roosters boven de radio die met de functie warme en koude lucht (rood/blaauw) komt alleen maar warme lucht uit, mits ik hem helemaal op koud zet zet. Er. Komt bij de bestuurders en passagierskant bij de voeten warme lucht weg.
Iemand enig idee om dit op te lossen?
Alvast bedankt.
Mvg frank