Airco vraagje ..
Geplaatst: 03 jun 2014, 13:40
Geachte l.
Mijn airco werkt naar mijn inziens normaal , alleen mijn pomp slaat af en toe uit onder het rijden om vervolgens korte tijd later weer in te schakelen .
Is dit normaal ?
Alvast bedankt.
Chili
Mijn airco werkt naar mijn inziens normaal , alleen mijn pomp slaat af en toe uit onder het rijden om vervolgens korte tijd later weer in te schakelen .
Is dit normaal ?
Alvast bedankt.
Chili