Pagina 1 van 1

Airco vraagje ..

Geplaatst: 03 jun 2014, 13:40
door Chili
Geachte l.

Mijn airco werkt naar mijn inziens normaal , alleen mijn pomp slaat af en toe uit onder het rijden om vervolgens korte tijd later weer in te schakelen .

Is dit normaal ?

Alvast bedankt.
Chili

Re: Airco vraagje ..

Geplaatst: 03 jun 2014, 14:06
door Beens1
Dat is normaal. Niets om je zorgen over te maken.

Re: Airco vraagje ..

Geplaatst: 05 jun 2014, 06:00
door Chili
duidelijk , dank je .