Pagina 1 van 1

wagen start soms niet

Geplaatst: 06 jun 2014, 06:02
door hutsch
hallo heb wat vragen! rij met een bmw 525d e39 start soms moeilijk na 3 a 4 keer pas ! laatst laten uitlezen en gaf gloeiboegies en module ,opvoerpomp en raily! men monteur zegt dat gloeiboegies niet nodig zijn met dit weer en raily van opvoerpomp ook niet ?? en heeft enkel opvoerpomp vervangen en vandaag wou die pas na stuk of 15keer pas starten ??? weet iemand meer :roll: thanks

Re: wagen start soms niet

Geplaatst: 06 jun 2014, 07:10
door matheeuwissen
Ik zou toch de gloeibougies eens vervangen. Ik neem aan dat dit probleem zich alleen voordoet bij een koude start...?

Re: wagen start soms niet

Geplaatst: 06 jun 2014, 15:32
door hutsch
hey nee hoor als ik men wagen parkeer en uurtje later terug start lukt het soms niet direct na paar keer proberen lukt het wel !?? ma laatste keer heb ik lang moeten proberen voor ik die in gang kreeg!!??