verlies power na 3000 toeren
Geplaatst: 21 jun 2014, 14:53
Geachte,
Wie kan mij eens helpen met mijn vraag?
Ik heb een BMW 530D, sinds vandaag als ik gas wil geven geraak ik niet boven de 3000 toeren! Ik heb in neutraal gas geven maar bij 3000 toeren houd hij in. Op mijn boordcomputer geeft deze alleen een microfilter fout en dat ik een onderhoud moet uitvoeren. Kan er iemand weten wat dit betekent? Bedankt
Wie kan mij eens helpen met mijn vraag?
Ik heb een BMW 530D, sinds vandaag als ik gas wil geven geraak ik niet boven de 3000 toeren! Ik heb in neutraal gas geven maar bij 3000 toeren houd hij in. Op mijn boordcomputer geeft deze alleen een microfilter fout en dat ik een onderhoud moet uitvoeren. Kan er iemand weten wat dit betekent? Bedankt