Turbo reageert laat
Geplaatst: 04 jul 2014, 13:39
ik heb gisteren een andere 530d gekocht met veel minder kilometers zodat ik er weer een paar jaar tegen kan.
Hij rijdt fantastisch maar er is een groot verschil met mijn andere 530d.
De turbo begint pas lekker te werken rond de 2800 toeren, dan gaat ie er ook goed vandoor.
Onder dat toerengebied gebeurt er weinig.
De oude 530d is veel meer bij de les en trekt drect vanaf lage toeren goed.
( Het zijn dezelfde types uit hetzelfde bouwjaar )
Omdat ik ze nu nog allebei heb zou ik wat onderdelen kunnen overzetten om te kijken wat het resultaat is.
Heeft iemand enig idee?
De Turbo's van beide auto's zijn goed en vrij nieuw.
Hij rijdt fantastisch maar er is een groot verschil met mijn andere 530d.
De turbo begint pas lekker te werken rond de 2800 toeren, dan gaat ie er ook goed vandoor.
Onder dat toerengebied gebeurt er weinig.
De oude 530d is veel meer bij de les en trekt drect vanaf lage toeren goed.
( Het zijn dezelfde types uit hetzelfde bouwjaar )
Omdat ik ze nu nog allebei heb zou ik wat onderdelen kunnen overzetten om te kijken wat het resultaat is.
Heeft iemand enig idee?
De Turbo's van beide auto's zijn goed en vrij nieuw.