remklauw geleiderbussen , vet of droog
Geplaatst: 05 jul 2014, 15:52
Geachte l.
Ik ga de rubber houders die in de remklauw zitten tbv de geleidebussen vervangen.
ik kreeg bij het vervangen van mijn schijven de geleidersbussen bijna niet meer door het gat heen , rubber is helemaal uitgezet.
hoe zit het nou met die bussen ? (staal)
moet je die nou invetten of moet die er droog ingeschoven worden ?
alvast bedankt
Chili
Ik ga de rubber houders die in de remklauw zitten tbv de geleidebussen vervangen.
ik kreeg bij het vervangen van mijn schijven de geleidersbussen bijna niet meer door het gat heen , rubber is helemaal uitgezet.
hoe zit het nou met die bussen ? (staal)
moet je die nou invetten of moet die er droog ingeschoven worden ?
alvast bedankt
Chili