Pagina 1 van 1

E39 (2002) facelift stuur op een E39 (1997) pre facelift

Geplaatst: 08 jul 2014, 14:55
door ///Genco
Hallo Bimmers,

Ik heb mijn E39 stuur uit 2002 verkocht aan een kennis. Hij heeft een E39 uit 1997. Zijn bekabeling kwam niet overeen met die van mijn stuur. Is er een manier om dit toch passend en werkend te krijgen? Nu las ik iets over een slip ring. Wanneer de slip ring van de facelift wordt overgezet, past het en werkt het dan wel?

Alvast bedankt voor alle hulp!

Gr. Genco

Re: E39 (2002) facelift stuur op een E39 (1997) pre facelift

Geplaatst: 08 jul 2014, 20:53
door ///Genco
Iemand?