hoogteverschil achter SEDAN

Voor alle technische vragen over de BMW 5 Serie
BasB

hoogteverschil achter SEDAN

Bericht door BasB » 10 jul 2014, 21:51

Van de week kocht ik een andere 530d, een sedan.
Mijn vader reed achter me en zei dat de auto naar rechts hangt.
Thuis even gekeken en het blijkt dat hij rechtsachter zo'n 3 cm lager is.

Bij een touring komt dit vaak voor weet ik, maar bij een sedan?

Iemand dit vaker aan de hand gehad en wat kan het zijn?

Had even gekeken, maar kan het niet goed zien, heb geen brug.

Gebruikersavatar
niels 323i
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 sep 2013, 14:39

Re: hoogteverschil achter SEDAN

Bericht door niels 323i » 11 jul 2014, 11:06

misschien een veer gebroken of een schokdemper lek? is we makkelijker lkijken op een brug

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E39) Techniek”