Pagina 1 van 1

hoogteverschil achter SEDAN

Geplaatst: 10 jul 2014, 21:51
door BasB
Van de week kocht ik een andere 530d, een sedan.
Mijn vader reed achter me en zei dat de auto naar rechts hangt.
Thuis even gekeken en het blijkt dat hij rechtsachter zo'n 3 cm lager is.

Bij een touring komt dit vaak voor weet ik, maar bij een sedan?

Iemand dit vaker aan de hand gehad en wat kan het zijn?

Had even gekeken, maar kan het niet goed zien, heb geen brug.

Re: hoogteverschil achter SEDAN

Geplaatst: 11 jul 2014, 11:06
door niels 323i
misschien een veer gebroken of een schokdemper lek? is we makkelijker lkijken op een brug