Pagina 1 van 1

Slecht stationair

Geplaatst: 12 jul 2014, 09:39
door jch
Goedemorgen allen,

Mijn e39 heeft sinds kort een nieuw probleempje.
Als ik hem koud start staat hij aan alle kanten te schudden en het lijkt dan of hij op de helft van de 6 cilinders loopt.
Soms gaat ook het motormangement lampje branden, maar als ik hem dan opnieuw start gaat dat uit.
Als de motor warm is loopt hij weer normaal.

Iemand enig idee wat er aan de hand is?
Hij geeft geen foutmelding.

Groet hans

Re: Slecht stationair

Geplaatst: 14 jul 2014, 05:03
door Chili
FF uitlezen , misschien een bobine die wat doorslaat .

Re: Slecht stationair

Geplaatst: 14 jul 2014, 22:55
door BasB
Er komt toch geen witte rook uit de uitlaat hoop ik?
Dan zou het de koppakking zijn, maar dat komt nauwelijks voor.

Denk ook aan iets met de ontsteking zoals Chili zegt