Slecht stationair
Geplaatst: 12 jul 2014, 09:39
Goedemorgen allen,
Mijn e39 heeft sinds kort een nieuw probleempje.
Als ik hem koud start staat hij aan alle kanten te schudden en het lijkt dan of hij op de helft van de 6 cilinders loopt.
Soms gaat ook het motormangement lampje branden, maar als ik hem dan opnieuw start gaat dat uit.
Als de motor warm is loopt hij weer normaal.
Iemand enig idee wat er aan de hand is?
Hij geeft geen foutmelding.
Groet hans
Mijn e39 heeft sinds kort een nieuw probleempje.
Als ik hem koud start staat hij aan alle kanten te schudden en het lijkt dan of hij op de helft van de 6 cilinders loopt.
Soms gaat ook het motormangement lampje branden, maar als ik hem dan opnieuw start gaat dat uit.
Als de motor warm is loopt hij weer normaal.
Iemand enig idee wat er aan de hand is?
Hij geeft geen foutmelding.
Groet hans