Pagina 1 van 1

M50 spruitstuk vs M52? +30pk......?!

Geplaatst: 01 aug 2014, 00:49
door Patrickk
Hallo,

Niet dat ik er naar op zoek ben maar zat wat e39 advertenties te kijken totdat ik deze tegen kwam:
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... ousPage=lr

Nu heb ik een 523i M52 met 170 pk.

Zou het echt zo simpel gaan als in de advertentie beweert wordt........

Graag jullie mening/reactie.

Re: M50 spruitstuk vs M52? +30pk......?!

Geplaatst: 01 aug 2014, 06:56
door matheeuwissen
De een zegt van wel. De ander zegt van niet. Ik blijf erbij dat het vooral sterke verhalen zijn.

Re: M50 spruitstuk vs M52? +30pk......?!

Geplaatst: 01 aug 2014, 07:40
door frankyman
Test het eens uit, eerst zo op de testbank, en daarna met dat M50 spruitstuk :whistle: